ماهان شبکه ایرانیان

انواع استایل با کت سفید و ایده هایی برای جذابیت بیشتر

همانطور که می دانید خانم ها علاقه زیادی به پوشیدن کت دارند، که دارای رنگ و طرح‌های مختلفی است و یکی از رنگ‌های پرطرفدار آن سفید است. که در این مقاله تصاویر استایل با کت سفید را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

انواع استایل با کت سفید و ایده هایی برای جذابیت بیشتر

کت سفید که به عنوان یکی از محبوب‌ ترین لباس‌ ها در بین خانم‌ ها محسوب می‌ شود که کمک زیادی به جوان‌ تر نشان دادن تیپ تان می‌ کند. و همچنین این رنگ ااز دیگر رنگ‌ هایی است که به راحتی قابل ست شدن است. بنابراین، اگر شما نیز تمایل زیادی به پوشیدن کت سفید در تیپ تان دارید بهتر است تا پایان مطلب استایل با کت سفید همراه ما باشید.

مدل لاکچری کت سفید

انتخاب رنگ مناسب به منظور ست کردن با کت سفید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. و نقش مهمی در زیبا تر شدن ظاهرتان ایفا می‌ کند که رنگ‌ های مختلفی وجود دارند که می‌ توانید به راحتی آن را با کت سفید ست کنید. و بهتر است به منظور داشتن تیپ لاکچری با کت سفید از تصاویر این مقاله کمک بگیرید.

استایل با کت سفید مناسب شیک پوش ها

پوشیدن کت سفید نیز مانند هر لباس دیگری دارای یک سری قوانین و مقررات به منظور ست کردن و با انواع شلوار های مختلفی که در ادامه با آن ها آشنا می‌ شوید می‌ توانید ست لاکچری و خاصی داشته باشید

 کت سفید با شلوار گشاد

به منظور داشتن تیپ رسمی می‌ توانید کت سفید را با شلوار گشاد استفاده کنید و رنگ شلوار  نیز بستگی به سلیقه شما دارد. از این رو، می‌ توانید از رنگ‌ هایی مانند کرمی طوسی و غیره در تیپ تان استفاده کنید اما دقت داشته باشید مناسب‌ ترین رنگ برای تیپ رسمی شلوار مشکی می‌ باشد.

مدل کت سفید شیک

 کت سفید با شلوار جین

از دیگر شلوار هایی که می‌ توانید با کت سفید آن را ست کنید و تیپ منحصر به فردی داشته باشید شلوار جین می‌ باشد. که به منظور ملاقات‌ های دوستانه گزینه بسیار مناسبی است و به عنوان یک تیپ کژوال می‌ توانید از آن استفاده کنید.

کت سفید با شلوار مام فیت

شلوار مام فیت یکی از شلوار های بسیار پرطرفدار در بین اکثر خانم‌ ها می‌ باشد که در قسمت کمر جمع شده و در قسمت کمر یا کش‌دوزی شده است. و یا می‌ توانید از کمربند استفاده کنید و به دلیل فاق بلند پاها را خوش فرم و زیبا نشان می‌ دهد. از این رو، به منظور ست کردن با کت سفید گزینه بسیار مناسبی است. و اگر تمایل دارید که تپ کژوال تری داشته باشید بهتر است کتی که انتخاب می‌ کنید گشاد تر و کوتاه‌ تر باشد.

تیپ با کت سفید لاکچری

کت سفید با شلوار بگ

شلوار بگ نیز امروزه طرفداران زیادی به خود جذب کرده است این مدل شلوار ها از بالا به طور یک سره گشاد می‌ باشند و در قسمت کمر دارای کش هستند و مناسب تمام فصول می باشند. از این رو، اگر تمایل دارید که کت سفید را با شلوار بگ ست نمایید بهتر است کت هایی با قد کوتاه انتخاب نمایید.

 کت سفید با شلوار جین اسکینی

از دیگر شلوار های مناسب به منظور ست کردن با کت سفید شلوار جین اسکینی می‌ باشد اما در صورتی که پاهای لاغر و  پرانتزی دارید بهتر است از این مدل شلوار استفاده نکنید.

انواع تیپ با کت سفید

 کت سفید با شلوار جین راسته

این شلوار برای آن دسته از افرادی که دارای پاهای پرانتزی یا لاغر هستند گزینه مناسبی است. از این رو، اگر نمی‌ دانید که کت سفید را با چه شلواری می‌ توانید ست کنید شلوار های راسته جین بسیار مناسب هستند.

تیپ زیبا با کت سفید

 کت سفید با شلوار بوت کات

از دیگر شلوار های مناسب ست کردن با کت سفید شلوار بوتکات می‌ باشد. از این رو، اگر تمایل دارید که پاهایتان کشیده‌ تر دیده شود این شلوار بسیار مناسب می‌ باشد که از زانو به پایین گشاد است.

تیپ لاکچری با کت سفید

کت سفید با شلوار راسته

همانطور که می‌ دانید هر ساله مدل‌ های مختلفی از شلوار های راسته روانه بازار می‌ شود شلوار پارچه‌ ای استایل کلاسیک به شما می‌ دهد و می‌ توانید با انواع کت‌ های سفید کوتاه، بلند، گشاد و فیت بدن استفاده کنید. و به منظور داشتن استایل زنانه‌ تر می‌ توانید از کفش پاشنه دار نیز در استایل‌تان کمک بگیرید.

تیپ متفاوت با کت سفید

کت سفید با دامن

استفاده از دامن نیز در کنار کت سفید استایل لاکچری و خاص به شما می‌ دهد. از این رو، اگر تمایل دارید به مهمانی بروید می‌ توانید کت سفید را با دامن ست کنید که انواع مختلفی از دامن‌ ها در بازار وجود دارد که دامن راسته کوتاه، دامن مدادی بلند و دامن رپ گزینه مناسبی هستند.

تیپ منحصر به فرد با کت سفید

رنگ های مناسب ست کردن با سفید

کت های سفید از لحاظ رنگ دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و در واقع می‌ توان گفت با تمام رنگ‌ ها قابل ست شدن می‌ باشد که بسته به سلیقه و سبک استایلی که دارید و همچنین موقعیت مکانی تان می‌ توانید از رنگ‌ های مختلفی استفاده کنید. اما به صورت کلی می‌ توان گفت اگر تمایل دارید تیپ کلاسیک داشته باشید رنگ‌ های مشکی و طوسی گزینه مناسبی هستند. اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایل به تیپ کژوال و غیر رسمی دارید می‌ توانید از رنگ‌ های سبز، صورتی، آبی، کرمی، خردلی و نارنجی استفاده کنید.

مدل خاص کت سفید

 تیپ با کت سفید دخترانه و زنانه

مدل ساده کت سفید

 تیپ با کت سفید مناسب خوش سلیقه ها

مدل زیبا کت سفید

 تیپ اسپرت با کت سفید

استایل با کت سفید ساده

 تیپ با کت سفید مناسب شیک پوش ها

استایل با کت سفید زیبا

ست کت و شلوار سفید

تصاویر استایل با کت سفید

کت سفید با کفش پاشنه دار

انواع استایل با کت سفید

کت سفید با شلوار جین

متفاوت ترین استایل با کت سفید

 تیپ اسپرت با کت سفید

خاص ترین استایل با کت سفید

 تیپ با کت سفید دخترانه و زنانه

زیباترین استایل با کت سفید

ست کت و شلوار سفید
مدل تیپ با کت سفید شیک

 تیپ با کت سفید و شلوار پارچه ای

مدل منحصر به فرد تیپ با کت سفید مدل متفاوت تیپ با کت سفید مدل لاکچری تیپ با کت سفید

 تیپ با کت سفید و شلوار جین

مدل خاص تیپ با کت سفید

ست کت و شلوار سفید

مدل زیبا تیپ با کت سفید انواع مدل تیپ با کت سفید

 تیپ اسپرت با کت سفید

مدل تیپ لاکچری با کت سفید

 تیپ با کت سفید و شلوار  جین

مدل تیپ خاص با کت سفید

ست کت و شلوار سفید

مدل تیپ زیبا با کت سفید

ست کت و شلوار سفید یا کفش پاشنه دار

تیپ با کت سفید شیک

 تیپ با کت سفید دخترانه و زنانه

تیپ با کت سفید زیبا

شما همراهان با کلیک بر روی استایل با شلوار ذغالی و استایل با شلوار مام فیت می توانید روی لینک کلیک نمایید و با ایده گرفتن از آن ها تیپ منحصر به فردی داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان