ماهان شبکه ایرانیان

آماده‌باش اتحادیه جهانی کشتی به تماشاگران برای مبارزه دیوانه کننده ۲ ایرانی

اتحادیه جهانی کشتی از ۳ مبارزه در کشتی آزاد و فرنگی مسابقات قهرمانی جهان به عنوان مبارزه‌های دیوانه کننده در آلبانی نام برد.

آماده‌باش اتحادیه جهانی کشتی به تماشاگران برای مبارزه دیوانه کننده 2 ایرانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اتحادیه جهانی کشتی به طرفداران کشتی جهان وعده داد پاپ‌کورن‌های خود را آماده کنند تا شاهد 3 مبارزه مهیج و دیوانه کننده در جریان مسابقات قهرمانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی باشند!

به گزارش ایسنا، رقابت محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از ایران و علی ارسلان، فرنگی‌کار سابق ایران و دارنده مدال طلای جهان از صربستان در وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی، یکی از این 3 مبارزه از نگاه اتحادیه جهانی کشتی است.

در کشتی آزاد نیز رقابت امیرمحمد یزدانی دارنده مدال نقره جهان از ایران و جیمز گرین دارنده مدال نقره جهان از آمریکا در وزن 70 کیلوگرم،‌ دیگر رقابت احتمالی حساس این رقابت‌ها خواهد بود.

اما رقابت میان عبدالرشید سعدالله‌یف دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک و ملقب به تانک روس مقابل دیوید تیلور دارنده 4 مدال طلای جهان و المپیک در وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد دیگر مبارزه حساس در مسابقات قهرمانی جهان خواهد بود.

رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان در 4 وزن غیرالمپیکی کشتی فرنگی و 4 وزن غیرالمپیکی کشتی آزاد از 7 تا 10 آبان در تیرانا پایتخت آلبانی برگزار می‌شود.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان