ماهان شبکه ایرانیان

ادعای دوست رونالدو؛ او حاضر بود به سلتیک برود!

پیرس مورگان در گفتگو با تاک اسپورت مدعی شد که کریستیانو رونالدو برای پیش افتادن از رکوردهای لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا، حاضر بود به سلتیک یا گلاسکو برود.

ادعای دوست رونالدو؛ او حاضر بود به سلتیک برود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛، پیرس مورگان یکی از رفقای نزدیک کریستیانو رونالدو، در گفتگو با تاک اسپورت با سوال جالب توجه‌ای در خصوص انتقال فوق ستاره پرتغالی به النصر در زمستان 2023 گفت: "از آنجایی که رونالدو به شدت بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دوست داشت، ممکن بود به هر تیمی که در چمپیونزلیگ حضور داشت بپیوندد. قاطعانه این حرف را می‌زنم چرا که بارها به من گفته بود که علاقه‌مند به افزایش رکوردهایش در لیگ قهرمانان اروپا است‌."

به گزارش ورزش سه، بعد از این صحبت‌ها، از مورگان پرسیده شد که اگر تیم‌هایی چون سلتیک یا گلاسکو رنجرز در لیگ اسکاتلند، پیشنهاد مالی برابری با النصر به رونالدو می‌دادند آیا او قبول می‌کرد که مورگان پاسخ داد: "چرا که نه. همانطور که گفتم رونالدو حاضر بود به هر تیمی که تنها در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشد برود. راستش را بخواهید، انگیزه اصلی رونالدو این بود که بهترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان شود و از لیونل مسی جلو بزند.

اینکه بحث مالی را مطرح کردید باید بگویم که او اصلا به پول عربستان نیازی ندارد چرا که بسیار ثروتمند است. هدف رونالدو از پیوستن به لیگ عربستان، افزایش سطح فوتبال این کشور و کسب درآمد بهتر بود. ضمن آنکه باید اشاره کنیم که بعد از جام جهانی قطر، تبادل خاور میانه و به خصوص عربستان بسیار پیشرفت کرده و نگاه‌ها به فوتبال این کشور تغییر کرده است."

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان