ماهان شبکه ایرانیان

این گوشی اقتصادی جدید سامسونگ است

سامسونگ که حدوداً ۱۰ روز پیش گلکسی A۱۶ ۵G را معرفی کرده بود، اکنون به‌صورت رسمی مدل ۴G این گوشی را هم رونمایی کرد.

این گوشی اقتصادی جدید سامسونگ است

به گزارش خبرآنلاین، نسخه‌ی 4G گلکسی A16 هم مانند برادرش با وعده‌ی 6 سال آپدیت نرم‌افزاری روانه‌ی بازار می‌شود. باتوجه به این وعده، جدیدترین مدل‌های گوشی سامسونگ تا اندروید 20 به‌روزرسانی خواهند شد.

به نقل از زومیت، گلکسی A16 4G از صفحه‌نمایش اولد 6٫7 اینچی با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 90 هرتزی استفاده می‌کند و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی آن از شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی گوشی مورد بحث را دو دوربین فوق عریض و ماکرو 5 و 2 مگاپیکسلی همراهی می‌کنند.

گلکسی A16 4G دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دارد و به‌همراه مدل 5G، اولین گوشی‌ها از سری A1x محسوب می‌شوند که گواهی IP54 دارند. ضخامت دستگاه در مقایسه با نسل گذشته کمتر شده و به 7٫9 میلی‌متر رسیده است.

این گوشی اقتصادی جدید سامسونگ است
گلکسی A16 5G در سمت چپ و گلکسی A16 4G در سمت راست

جدیدترین محصول کره‌ای‌ها مانند نسل قبلی از پردازنده‌ی Helio G99 مدیاتک بهره می‌برد و مدل پایه‌ی آن 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 4 گیگابایت رم دارد. دستگاه از کارت microSD پشتیبانی می‌کند اما جک 3٫5 میلی‌متری صدا ندارد.

گلکسی A16 4G از ماه نوامبر (آبان و آذر) و در رنگ‌های خاکستری و سبز و آبی دردسترس خواهد بود. سامسونگ قیمت گوشی مذکور را اعلام نکرده است؛ اما انتظار می‌رود قیمت نهایی حدود 50 یورو از مدل 5G ارزان‌تر باشد.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان