معرفی برند جوزف (Joseph) : مجموعه جدید کفش های نامتعارف

نام تجاری برند جوزف (Joseph) که یکی از برندهای لباس انگلیسی است مدت‌ها است که در دنیای مد به تولیدات شلوارهای پارچه‌ای، تاپ‌های زیبا و مجموعه‌ای از کت اختصاص‌یافته است

نام تجاری برند جوزف (Joseph) که یکی از برندهای لباس انگلیسی است مدت‌ها است که در دنیای مد به تولیدات شلوارهای پارچه‌ای، تاپ‌های زیبا و مجموعه‌ای از کت اختصاص‌یافته است. هرچند، در طی فصل‌های گذشته، طراح و مدیر خلاق آن لوئیس تروتر (Louise Trotter) این محصولات را با جنبه مد بیشتر همانند استفاده از اندازه‌های بزرگ‌تر نسبت به حالت عادی و همچنین استفاده از ساختارهای چشم‌نواز مردانه در لباس‌های زنانه رنگ تازه‌ای زده است. با بنیتا همراه باشید.

این تغییرات در کشور انگلیس و بازارهای فروش آن بسیار مؤثرتر بوده است. نکته‌ای که در صنعت بسیار مهم است این است که شما همواره سوار بر جریان غالب و امواج باشید تا بر جذر مد بتوانید غلبه کنید. شما باید همیشه خاص باشید تا برافت و خیز بازار پیروز شوید. می‌گویند که تروتر به‌عنوان یک مدیر کاری بیشتر از سوارشدن بر جریان غالب بازار انجام داده است، او یک سونامی از سبک جدید را روانه بازار کرده است. خبرهای جدیدی از برند جوزف منتشرشده است که مبنی بر شروع خط تولید کفش‌هایی به طراحی تروتر است. او فقط برای برند جوزف یک مدیر نیست، بلکه طراح پوشاک هم می‌تواند باشد.
تروتر می‌گوید: اینکه برند جوزف دست به تولید کفش زده است، امری طبیعی است. در حال حاضر بانوان برای خرید پوشاک اصلی خود به ما مراجعه نمی‌کنند، بلکه همه آن‌ها برای خرید کلی لباس‌هایشان به فروشگاه‌های ما می‌آیند بنابراین ما برای فروش تمامی اجناس موردنیاز آن‌ها باید دست به تولید کفش می‌زدیم. کفش‌هایی که در بازار مخصوص آقایان ساخته می‌شود و ما توانسته‌ایم با تغییراتی دز ظرافت و جزییات آن‌ها را برای بانوان هماهنگ و قابل پوشیدن سازیم.

wardrobelooks

کفش‌های که در حال حاضر دربرند جوزف تولید می‌شود در 6 سبک مختلف و در 4 رنگ می‌باشند کفش‌هایی با مدل‌های مردانه که معمولاً کمتر زنی می‌توانست آن‌ها را به پا کند با استفاده از المان‌هایی همانند رنگ‌هایی جسورانه و مختص بانوان و پاشنه‌های بلند تبدیل به کفشی شده‌اند که بانوان هم بتوانند از پوشیدن آن لذت ببرند. استفاده از این المان‌ها از ایده‌های جوزف است. جوزف تصورات مردانه برای پوشیدن لباس را برای تبدیل این کفش‌ها به کالاهایی که قابل‌استفاده برای بانوانی که لباس‌های کلاسیک سیاه‌وسفید، کت‌وشلوار، پالتو به تن می‌کنند، بکار برده است. این کفش‌ها با همان تئوری ساخته‌شده‌اند.

Joseph


درحالی‌که معمولاً خریدهای لوکس در بازار وسایل جانبی و زیورآلات اتفاق می‌افتد، برند جوزف کاری کرده است که کفش‌ها هم به‌عنوان یکی از کالاهای تجاری، برای خریداران وسایل لوکس باز کنند. این برند نه‌تنها خط تولید بی‌همتا در پوشاک ایجاد کرده است، توانسته است تمام نیازهای پوشیدنی را با خط تولید جدید خود فراهم کند و به نظر می‌رسد این روند به اینجا ختم نخواهد شد. مطمئن از مدیر خلاق برند جوزف اخبار شگفت‌انگیزی خواهیم داشت.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان