معاون استاندار سمنان:

رسانه بازوی قوی مدیران است/ خبرگزاری مهر پیشگام در مطالبه‌گری

شاهرود - معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود بابیان اینکه مدیری موفق است که بتواند ارتباط تنگاتنگ با رسانه‌ها برقرار کنند، گفت: خبرگزاری مهر بازوی قوی برای مدیران استان است.

رسانه بازوی قوی مدیران است/ خبرگزاری مهر پیشگام در مطالبه‌گری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی صبح پنج‌شنبه در بازدید از دفتر مرکزی خبرگزاری مهر استان سمنان در شاهرود بابیان اینکه معتقدیم مدیر موفق باید ارتباط تنگاتنگ با مجموعه خبرنگاران و خبرگزاری‌ها برقرار کند، ابراز داشت:  خبرگزاری مهر را به‌عنوان بازوی قوی برای مدیران استان می شناسیم و امیدواریم با وحدت و انسجامی که در استان وجود دارد بتوانیم با پشتوانه خوب رسانه‌ها، مطبوعات، نشریات و به‌ویژه خبرگزاری مهر در راستای پیشرفت و بالندگی شهر قدم‌های مثبت و سازنده‌ای برداریم.

وی افزود:  خبرگزاری مهر نسبت به انعکاس اخبار و اطلاعات استان سمنان و خصوصا شهرستان پهناور شاهرود تلاش می‌کنند و ضمن برجسته کردن نقاط قوت و انعکاس کمی و کاستی‌ها مجموعه ادارات در راستای همین انعکاس اخبار و اطلاعات، مسائل را رصد و  پیگیری کرده است که خوشبختانه رضایتمندی بسیار خوبی در مجموعه استان به‌ویژه نسبت به خبرگزاری مهر وجود دارد.

مهر پیشگام در عرصه گزارش و اخبار فرهنگی و اجتماعی است

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود ضمن تاکید بر اینکه خبرگزاری مهر در بحث سفر هیئت دولت به استان سمنان و برنامه‌های اجرایی سیاست‌های دولت همواره به عنوان یکی از پیشگامان عرصه خبری مطرح است، ابراز داشت: شاید بتوان بهترین فعالیت خبرنگاران را در بحث دعوت به مشارکت مردم برشمرد که در این راستا خبرگزاری مهر در درج اخبار و اطلاعات انتخابات از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و این مهم شایسته تقدیر است.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: ضمن توجه به اینکه با کمبود منابع تجدید ناپذیر مواجه هستیم، خبرگزاری مهر در راستای مصرف بهینه سوخت و انرژی نیز بااطلاع رسانی به هنگام خود مردم را نسبت به‌صرفه جویی آب و برق و گاز آگاه کرده است.

وی افزود: خبرگزاری مهر دارای همکاران پرتلاش و پیگیری هستند که با رصد مشکلات شهری مجموعه مسئولان استان سمنان را نسبت به حل مشکلات یاری می‌کنند.

گزارش‌های مهر نگاهی موشکافانه دارد

سرپرست خبرگزاری مهر استان سمنان نیز در این دیدار بابیان اینکه این رسانه با تهیه گزارش‌های تحلیلی و توصیفی تلاش کرد تا جای خالی رسانه‌های مردمی و تأثیرگذار که مردم بدون واسطه سخنانشان را با مسئولان در میان می‌گذارند را پر کند، ابراز داشت: خبرگزاری مهر نگاهی موشکافانه به معضلات و مشکلات جامعه در جای‌جای دیار قومس دارد و می‌کوشد تا نقش مؤثر در بهبود کیفیت زندگی اجتماعی مردم ایفا کند.

محمدحسن مقدم نیا بابیان اینکه خبرگزاری مهر در عین امانت‌داری نسبت به انتشار اخبار و رویدادها می‌پردازد، تصریح کرد: این رسانه در حوزه‌های محیط‌زیست، دفاع مقدس، امور شهری، محرمیت روستاها، رویدادهای فرهنگی و اقتصاد مقاومتی همواره از حداکثر توان خود برای بهترین پوشش خبری استفاده کرده است.

وی افزود: مجموعه خبرگزاری مهر تعامل بسیار خوبی با مسئولان دارد به‌نحوی‌که با رصد مشکلات استان سمنان تلاش شد تا با کمک ایشان بخشی از مشکلات برطرف شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر