از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر رخ داد؛

توقف گیتی پسند اصفهان در قرچک/مقاومت ۲ گیتی پسند ۲

قرچک- گیتی پسند اصفهان از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور، در برابر مقاومت قرچک با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد.

توقف گیتی پسند اصفهان در قرچک/مقاومت 2 گیتی پسند 2

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم فوتسال مقاومت قرچک و گیتی پسند اصفهان از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور در حالی در برابر هم قرار گرفتند، که قبل از این مسابقه گیتی پسند با یک مسابقه کمتر از مس سونگون، در رده دوم قرار داشت و مقاومت قرچک نیز رده پنجم جدول جا خوش کرده بود.

مقاومتی ها که در این مسابقه از تشویق های 3000 هوادار قرچکی برخوردار بودند، به چیزی جز کسب 3 امتیاز فکر نمی کردند، اما گیتی پسند، تیم دست و پا بسته ای نبود و در همان ابتدای بازی و دقیقه 5 توسط احمد اسماعیل پور به گل اول دست یافت.

اما قرچکی ها که نمی خواستند، بازنده این دیدار خانگی باشند، پس از دریافت گل بر حملات خود افزودند و درست 5 دقیقه بعد، یعنی در دقیقه 10 مسابقه با گل علی رهنما به گل تساوی دست پیدا کردند، اما این پایان کار نبود و گیتی پسندتوسط بهداد سلیمی گل خورده را جبران کرد تا نتیجه 2 بر یک به سود گیتی پسند شود و دو تیم با این نتیجه به رختکن بروند.

در نیمه دوم علی رهنما، کاپیتان مقاومت قرچک و زننده تک گل این تیم از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

اما تیم جنگنده وقدرتمند مقاومت قرچک نمی خواست بازی خانگی را ببازد و بر حملات خود افزود، تا بهنام فعال در فاصله 30 ثانیه تا پایان بازی با زدن گل بسیار زیبا، مسابقه را 2 بر 2 مساوی کند، تا هر دو تیم با کسب یک امتیاز زمین را ترک کنند.

با احتساب این بازی گیتی پسند با 17 امتیاز از 7 مسابقه در رده دوم جدول ماند و جایگاه مقاومت قرچک نیز با 12 امتیاز از 7 مسابقه تغییری نکرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر