آیت‌الله هاشمی توجه به کودکان و نوجوانان را از یاد نمی‌برد

درپی رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی - رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام - مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با صدور پیامی مصیبت درگذشت آن یار سفرکرده ایران و انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری اسلامی، خانواده گرامی او و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

آیت‌الله هاشمی توجه به کودکان و نوجوانان را از یاد نمی‌برد

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علیرضا حاجیان‌زاده - مدیرعامل کانون - در پیام تسلیت خود آورده است:

«میهن عزیزمان در سوگ درگذشت بزرگمرد میدان علم و عمل، یار دیرین حضرت امام رضوان‌الله علیه و مقام معظم رهبری مدظله العالی، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی نشسته است. او که عمر پر برکت خود را به تلاش برای پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی و ایفای مسئولیت‌های خطیر در اداره‌ی کشور و دفاع مقدس اختصاص داده بود، در کنار آن‌ مسئولیت‌ها، توجه به کودکان و نوجوانان را از یاد نمی‌برد. خاطره حضور او و دیدار و گفت‌وگویش با اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هنوز در ذهن بسیاری مانده است. به سهم خود، درگذشت آن یار سفرکرده ایران و انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری، رئیس محترم جمهوری اسلامی، خانواده‌ی گرامی ایشان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.»

آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی - رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام - روز یکشنبه، 19 دی‌ماه 1395 به علت عارضه قلبی در تهران از دنیا رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر