سوال جالب کاربر عرب از خاشقجی؛ جمال! واکنش شهید نمر به «توییت تو» چه بود؟

یک کاربر عرب‌زبان خطاب به خاشقجی نوشته است: «جمال اگر [شهید] نمر را در آن دنیا دیدی، امیدوارم به ما بگویی واکنش‌اش به توییت تو چه بود؟»

سوال جالب کاربر عرب از خاشقجی؛ جمال! واکنش شهید نمر به «توییت تو» چه بود؟

به گزارش مهر، جمال خاشقجی یکی از روزنامه‌نگاران معروف عربستانی است که رابطه بسیار خوبی با شاهزادگان سعودی علی‌الخصوص محمد بن نایف ولیعهد برکنار شده سعودی داشت.

این فعال سیاسی سعودی پس از به قدرت رسیدن محمد بن سلمان ولیهعد فعلی عربستان به یکی از منتقدین اصلی او تبدیل شد و مسائلی همچون توسعه رابطه اسرائیل با سعودی را بهانه این انتقادات کرد. او بخاطر همین مخالفت خود با حکومت وقت عربستان از این کشور فرار کرد و به ترکیه رفت.

او علاوه بر نوشتن تحلیل‌های هفتگی برای رسانه‌هایی همچون واشنگتن پست، با حساب توییتری خود انتقادات بسیاری را به رفتار حاکمان سعودی وارد کرده بود. حساب توییتری او بیش از 1 میلیون و 600 هزار دنبال کننده دارد و ارجاع به آن نیز بسیار زیاد است. خاشقجی در بخش معرفی خود در توییتر نوشته است: «حرفت رو بزن ... و راهت رو برو!»

با مرور در توییت‌های خاشقجی به موارد جالبی برمی‌خوریم. او 6 روز پس از اعدام شهید نمر باقر النمر و جمع دیگری از فعالان سیاسی مخالف رژیم سعودی در توییتر خود نوشته بود: «دولت عربستان با قاطعیت با نمر النمر و طرح مذهبی وتجزیه گرایانه او برخورد کرد.» حالا، درست در زمانی که خاشقجی به سفارت عربستان در ترکیه رفته تا ازدواج خود را ثبت کند و به طور مرموزی ناپدید یا کشته شد، ه، یک کاربر توییتر به توییت قدیمیخاشقچی واکنش جالبی نشان داده است.

این کاربر عرب‌زبان خطاب به خاشقجی نوشته است: «جمال اگر [شهید] نمر را در آن دنیا دیدی، امیدوارم به ما بگویی واکنش‌اش به توییت تو چه بود؟»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر