خرم آبادی خبرداد

جزئیات چگونگی فیلتر شدن سایت کارانه قالیباف

معاون قضایی دادستانی کل کشور در امور فضای مجازی گفت:دستور فیلتر و مسدود سازی سایت کارانه اعلام شد.

دستور فیلتر و مسدود سازی سایت کارانه اعلام شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛قاضی خرم آبادی معاون امور فضای مجازی، درباره  فیلتر سایت کارانه مربوط به اقای قالیباف اظهار داشت:ستاد انتخاباتی اقای روحانی در نامه ای در تاریخ 15 /2/ 96 به طور کتبی از فعالیت سایت کارانه شکایت کرده و تقاضای برخورد سریع نهاد های امنیتی و کمیسیون بررسی تبلیغات ریاست جمهوری با این سایت را داشته است .

قاضی خرم آبادی ادامه داد:این درخواست جهت اقدام لازم به دادستانی کل کشور ارسال شده و در جلسه بر خط، کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی بیان کرد:بر اساس تصمیم اکثریت اعضای حاضر در جلسه بر خط، دستور فیلتر ومسدود سازی این سایت صادر شده است.

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در ادامه افزود:نمایندگان وزارت ارشاد و وزارت اطلاعات از طرف دولت در این رای گیری شرکت کرده و به فیلتر این سایت رای مثبت داده اند.

 قاضی خرم ابادی گفت: وزیر کشور هم در  اظهاراتی که در فضای مجازی منتشر شده است رسما مخالفت خود را با فیلتر این سایت اعلام کرده است .

وی گفت: تصمیم کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه جهت اجرا به وزارت ارتباطات ارسال شده است و مسئولان آن  وزارت خانه از جزییات رای اعضای کارگروه و نظر ان ها مطلع هستند.

معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور تاکید کرد :اظهارات وزیر ارتباطات که اعلام نموده است این سایت به دستور قضایی فیلتر شده و دولت در فیلتر ان نقشی نداشته است خلاف واقع و کذب محض است و قطعا اگر دو عضو دولت با فیلتر این سایت مخالفت می کردند،این سایت فیلتر نمی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر