برگزاری ۶۷ دوره آنلاین توسط دانشگاه "هاروراد"

با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها در این روزها، دانشگاه "هاروارد" از برگزاری ۶۷ دوره آنلاین جدید خبر داد.

برگزاری 67 دوره آنلاین توسط دانشگاه "هاروراد"

به گزارش ایسنا وبه نقل از ریپابلیک‌ورلد، دانشگاه "هاروارد" اعلام کرد با توجه به شیوع "کروناویروس" در سراسر جهان، قصد دارد 67 دوره آنلاین را به صورت رایگان برای دانشجویان برگزار کند.

مدت زمان برگزاری این دوره‌ها از یک تا 12 هفته متغیر است.

البته چندین دوره از جمله دوره‌های برنامه‌نویسی، بهداشت، پزشکی، علوم اجتماعی، هنر و طراحی، علوم انسانی، تجارت، علوم کامپیوتر و دوره‌های دیگر در دسترس دانشجویان قرار گرفته بودند.

یکی از مباحث جالبی که در این دوره‌ها ارائه می‌شود، باستان‌شناسی مصر است که اطلاعات و مطالبی راجع‌ به فراعنه، مقبره‌ها و معابد مصر است.

همچنین دوره‌هایی در حوزه ادبیات و هنر از قبیل سمفونی 9 بتهوون و ارکستر قرن 19 هم ارائه می‌شود.

دانشجویان می‌توانند برای استفاده از این دوره‌ها به وب‌سایت رسمی دانشگاه هاروارد به نشانی "online-learning.harvard.edu"مراجعه و حوزه مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

هم‌اکنون به دلیل شیوع کروناویروس، تمامی دوره‌های تحصیلی این دانشگاه به صورت آنلاین و از راه دور برگزار می‌شود.

این دانشگاه از تاریخ 15 مارس سال 2020 میلادی، با هدف کاهش تجمع دانشجویان در یک محل، خوابگاه‌های خود را به طور کامل تخلیه کرد.

گفتنی است "لارنس باکو"(Lawrence Bacow)، رئیس دانشگاه "هاروارد"  در تاریخ 24 مارس اعلام کرد که به همراه همسرش به بیماری "کووید-19" مبتلا شده است. وی در همان زمان اعلام کرد که علائمی چون سرفه، تب، لرز و درد عضلانی را تجربه کرده است. البته اخیرا کاملا از بیماری "کووید-19" بهبود یافت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر