در گفت و گو با مهر عنوان شد:

نظر فراکسیون امید در مورد هیات رئیسه مجلس امروز اعلام می شود

پردیس- عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: نظر فراکسیون امید در مورد هیات رئیسه مجلس امروز اعلام می شود.

نظر فراکسیون امید در مورد هیات رئیسه مجلس امروز اعلام می شود

سیده فاطمه ذوالقدر، در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت مترو شهرستان پردیس اظهار داشت: بودجه مترو اسلامشهر برای سال 96 مشخص شده و پس از اتمام عملیات اجرایی و بهره‌برداری از مترو اسلامشهر به طور حتم مترو پردیس در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در تذکراتمان در صحن علنی مجلس نیز مترو پردیس را با توجه به استقرار جمعیت بالا و ساخت و ساز مسکن مهر در این شهر جزو اولویت ها و مطالبات قرار دادیم و بارها اعلام کردیم و به طور حتم تلاش خواهیم کرد تا ردیف بودجه خاصی در سال 97 مصوب شود.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در خصوص مسکن مهر و مشکلات پیرامون آن گفت: مشکلات بسیاری در زمینه مسکن مهر به وجود آمده که این گره ها باید با تشکیل کمیته مشترک رفع شود و با برگزاری جلساتی با حضور نماینده پیمانکار شرکت عمران و نیز نماینده وزیر مسکن و شهرسازی و نمایندگان مردم در مجلس به حل معضل مسکن مهر پردیس بپردازیم، بنده و چند نماینده دیگر  در این کمیسیون به این مشکلات رسیدگی می کنیم.

وی بررسی این مشکلات و رسیدگی به آن ها را از اولویت های نمایندگان دانست و افزود: قرار بود کمیته مذکور برای حل مشکل مسکن مهر پردیس قبلا برگزار شود اما انتخابات و عدم حضور معاون وزیر راه و شهرسازی باعث شد تاخیر در این زمینه به وجود بیاید، اما این کمیته مشترک به زودی تشکیل شده و از این طریق بسیاری از مشکلات اتمام این پروژه و اسکان متقاضیان مسکن مهر پردیس حل خواهد شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص تغییر رئیس مجلس و هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و ائتلاف فراکسیون مستقلین و نمایندگان ولایی مجلس گفت: ما نیز در فراکسیون امید به توافقاتی با فراکسیون مستقلین رسیده ایم اما در جلسه عمومی فراکسیون امید که امروز در مجلس برگزار می شود موارد را بررسی کرده و به جمع‌بندی رسیده و نتیجه را اعلام می کنیم.

وی افزود: بیشتر تصمیمات ما در فراکسیون امید مشورتی است و در مجمع عمومی و با همفکری با همکاران نظرات را جمع‌بندی و سپس اعلام می کنیم و بنده گزینه خاصی ندارم و هرچه نظر فراکسیون امید باشد نظر همه ما خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر