رای جمع کردن با لباس ورزشی!

چهره‌های مشهور ورزشی می‌توانند نقش خاصی در انتخابات یک کشور داشته باشند.

رای جمع کردن با لباس ورزشی!

ایمان گودرزی؛ افراد مشهور همیشه نقش ویژه ای در زندگی مردم عادی دارند، مردم همیشه فردی را برای تحسین انتخاب می‌کنند، آنان همیشه بازیگران، نوازندگان، سخنگویان، ورزشکاران و افراد برجسته در زمینه‌های مختلف را دوست دارند و زندگی این افراد را دنبال می‌کنند و این محبوبیت یکی از دلایل تاثیرگذاری افراد مشهور در این روزهاست. البته در حال حاضر، محبوبیت رسانه‌های اجتماعی و اینترنت به افزایش شهرت افراد مشهور کمک بیشتری کرده است.

یک سلبریتی را می‌توان فردی دانست که از طریق رسانه‌های جمعی یا فعالیت‌های دیگر در میان توده مردم شناخته شده باشد. این فعالیت‌ها می‌تواند بازیگری، ورزشی، موسیقی، مدلینگ (مدل لباس) و غیره باشد. در ارتباطات بازاریابی، تبلیغ‌کنندگان، افراد مشهور را یک راهبرد عالی برای جلب توجه مردم و افزایش فراخوانی مخاطبان می‌دانند. بنابراین، آنان با پیشنهاد قراردادهایی برای تایید محصولاتشان، از افراد مشهور استفاده می‌کنند. بااین‌حال، کالاها و خدمات تنها مواردی نیستند که توسط افراد مشهور تایید می‌شوند بلکه شاید این افراد بتوانند در سرنوشت یک کشور تاثیر بگذارند.

طی 20 سال اخیر در انتخابات ریاست جمهوری دیده‌ایم که افراد مشهور از فرد خاصی حمایت کرده اند تا هوادارانشان نیز به رای دادن به فرد مورد نظر ترغیب شوند. در ورزش نیز چنین اتفاقی رخ داده است و ورزشکاران در انتخابات حمایت خود را از فردی اعلام کرده اند تا به نوعی رای برای آن نامزد بخرند. در این گزارش قصد داریم مشهور ترین ورزشکارانی که در انتخابت خود را با نامزدی همراه کرده اند را به شما معرفی کنیم؛

انتخابات سال 1388

در انتخابات سال 1388 که در نهایت با پیروزی محمود احمدی نژاد همراه بود ورزشکارانی مانند یحیی گل محمدی، حسین رضا زاده و امیررضا واغظ آشتیانی حمایت خود را از محمود احمدی نژاد اعلام کردند.

انتخابات 1392 و 1396

در انتخابات سال 1392 رقابت بین حسن روحانی و محدباقر قالیباف بود که در نتیجه حسن روحانی با قاطعیت پیروز این انتخابات شد. 4 سال بعد نیز روحانی در رقابت با شهید سید ابراهیم رئیسی موفق شد دوره چهار ساله ی ریاستش را تمدید کند. در آن زمان ورزشکاران زیادی از جمله علی کریمی، عادل غلامی، امید نوروزی، مجتبی محرمی، مجتبی عابدینی، سجاد انوشیروانی، آرش برهانی، نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، آیرین آرتونیان، محمد ستارپور، مسعود مصطفی جوکار، آروین معظمی گودرزی ، علی‌اکبر استاداسدی، محمد خالوندی ، حسین وفایی، امیر قلعه نویی ، علی دایی، علیرضا منصوریان، سید مهدی رحمتی، حمید درخشان از روحانی حمایت کردند.

انتخابات 1400

در انتخابات 1400 شهید ابراهیم رئیسی موفق شد با اکثریت آرا رئیس جمهور ایران شود.در انتخابات 1400 شهید رئیسی حمایت ورزشکارانی مانند علی پروین،پرویز مظلومی، حسین رضازاده، محمود خوردبین، مصطفی کارخانه، ابراهیم شکوری، ستار همدانی، زهرا کیانی، نوشاد عالمیان، حسین کلانی، کیمیا یزدیان طهرانی، محمد طلایی، علیرضا رضایی، فردین معصومی، مجید نامجو مطلق، حمید درخشان، محمدرضا توپچی، فاطمه چالاکی، ندا شهسواری، مجید افلاکی حمایت خودشان از شهید رئیسی را اعلام کردند.


257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان