ساعت ۲۰ میلیارد تومانی بوگاتی با ظاهری عجیب /عکس و فیلم

جدیدترین هایپرکار بوگاتی یعنی توربیون شبیه ساعت به نظر می‌رسد؛ این موضوع زمانی گیج‌کننده‌تر می‌شود که بدانید بوگاتی با جیکوب اند کو در ساخت ساعت بوگاتی شیرون توربیون در سال ۲۰۲۰ همکاری داشته است.

ساعت 20 میلیارد تومانی بوگاتی با ظاهری عجیب /عکس و فیلم

امیرمسعود عابدین_ ‌ساعت ویژه بوگاتی شیرون توربیون به تعداد 250 دستگاه تولید شد و هر کدام از آن‌ها دارای یک موتور کوچک W16 و همچنین برچسب قیمتی 280,000 دلار (معادل 16 میلیارد و 800 میلیون تومان) بودند.

پس از گذشت چهار سال، جیکوب اند کو بوگاتی توربیون جدید را معرفی کرد که دستاوردها، پیچیدگی و ظاهر جدیدترین خودروی هایپر اسپرت بوگاتی را دوباره مجسم می‌کند. این ساعت دارای بدنه تیتانیومی مشکی‌رنگ و همچنین 16 پیستون تیتانیومی است.

ساعت 20 میلیارد تومانی بوگاتی با ظاهری عجیب /عکس و فیلم

در مدت زمان 20 ثانیه، اجزای موتور به شکل فوق‌العاده زیبایی حرکت می‌کنند. این ساعت، اثر هنری متحرکی است که در عصر ساعت‌های هوشمند خسته‌کننده، بسیار خاص جلوه می‌کند.

به گفته جیکوب اند کو، 10 عنصر طراحی مستقیماً از توربیون واقعی الهام گرفته شده است. جدا از مواردی که در بالا ذکر شد، این شرکت خاطرنشان کرد: «شکل کلی ساعت مانند بوگاتی توربیون است، همراه با جلوپنجره آن که توسط دو ورودی هوای جانبی احاطه شده است.

ساعت 20 میلیارد تومانی بوگاتی با ظاهری عجیب /عکس و فیلم

این دو شرکت در سپتامبر 2022 پروژه توربیون خود را آغاز کردند و جیکوب اند کو سال بعد از استودیوی طراحی بوگاتی بازدید کرد. ساعت به‌دست‌آمده در طی 18 ماه با همکاری تیم طراحی بوگاتی ساخته شد.

تولید این ساعت محدود به 150 دستگاه خواهد بود و قیمت آن 340 هزار دلار (معادل 20 میلیارد و 400 میلیون تومان) گزارش شده است.

ساعت 20 میلیارد تومانی بوگاتی با ظاهری عجیب /عکس و فیلم

منبع: carscoops

54322

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان