ملت ایران در بزنگاه های مهم تاریخی حماسه می آفریند

غرور ملی، میهن پرستی، خلق حماسه در بزنگاه های مهم تاریخی و حضور جانانه در صحنه های مختلف بر حَسَب ضرورت، از ویژگی های بارز ملت بزرگ ایران است.

ملت ایران در بزنگاه های مهم تاریخی حماسه می آفریند

کیوان رباطی: انتخابات زود هنگام در این شرایط حساس، لزوم حضور ملت ایران در پای صندوق های رای را اجتناب ناپذیر ساخته و نیاز به خلق حماسه ای عظیم و حضور گسترده در انتخابات و تعیین سرنوشت خود و فرزندان خود در چهار سال آینده است.

بی تفاوتی و عدم مداخله در سرنوشت خود به عنوان موجودی اجتماعی، اشتباهی محض و گناهی نابخشودنی است و به معنی منفعل بودن، تسلیم شدن و واگذاری اداره امور خود به طرف مقابل است.

در کشورهای دمکراتیک رای با اکثریت است و نماینده اکثریت است که برای همه از جمله اقلیت ها تصمیم می گیرد نه بالعکس! لذا گوشه گیری و عدم مشارکت در تصمیم گیریها به معنی واگذاری قدرت به اقلیتِ مدام در صحنه و شکست همیشگی اکثریت خاموش است.

مردم باید با حضور پرشور، آگاهانه و قدرتمندانه خود و کسب حداکثر آرا در تمامی رقابت های انتخاباتی و در تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، خود سرنوشتِ خود را بدست گیرند و میدان را خالی نگذارند تا اقلیتی تمامیت خواه با کسب قدرت، هر بلایی بر سرشان بیاورند.

مردم باید آگاه باشند عدم حضور در صحنه یک نوع خودزنی و خودکشی سیاسی و در حقیقت امضای مرگ خود و همفکران خود تلقی می گردد. اما مشارکت معنادار و حضور پر رنگ در تعیین سرنوشت خود به منزله استقلال، اعتماد به نفس و میدان ندادن به رقیب و تعیین سیاست های مورد نظر خود در عرصه های گوناگون است.

بر این اساس انتظار می رود در این شرایط سخت با صندوق های رای قهر نکرد و با قدرت در انتخابات مشارکت نمود و به کسی رای داد که قبل از هر چیزی صادق باشد. اهل دروغ نبوده و وعده واهی و غیر قابل اجرا ندهد. عدالت خواه، متواضع، خاکی، بی تکبر و مردمی باشد. فساد مالی و اخلاقی نداشته باشد و کوچک ترین نقطه ضعفی در زندگی وی دیده نشود. زندگی خود را با قرآن، نهج البلاغه و احادیث پیامبران، امامان و بزرگان دین عجین کرده باشد. منصب ریاست جمهوری را نه برای خود بلکه برای همه و رفع و رجوع مشکلات عدیده مردم بخواهد. بر سر حرف خود قاطع، محکم، استوار و وفادار باشد. اهل تهمت، افتراء، غرض ورزی و پاپوش درست کردن برای دیگران نباشد. و ...

در پایان متذکر می شود در اجرای پروسه انتخابات رای مردم امانت است و صیانت از آرای مردم توسط مجریان و برگزار کنندگان انتخابات صیانت از خون تمامی عزیزانی است که جان شیرین خود را در راه تمامیت ارضی، استقلال، آزادی و سربلندی ایران فدا نمودند و خیانت در آرای مردم در پیشگاه خداوند متعال دارای عذابی سخت و غیر قابل جبران است.

به امید فردایی روشن و زندگی بهتر برای همه ایرانیان، وعده ما جمعه 8 تیر ماه و خلق حماسه و ثبت برگ زرین دیگر در تاریخ سیاسی ایران عزیز

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان