متن زیبای اینتر برای معارفه طارمی؛ سندباد در قلمرو پادشاه!

سایت قهرمان فوتبال ایتالیا معرفی جامعی از ستاره ایرانی‌اش ارائه کرد.

متن زیبای اینتر برای معارفه طارمی؛ سندباد در قلمرو پادشاه!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پس از پیوستن مهدی طارمی، ستاره بوشهری فوتبال کشورمان به اینتر، سایت این باشگاه در مطلبی به زندگی حرفه‌ای زننده 2 گل ایران به انگلیس در جام جهانی 2022 پرداخت.

به گزارش فوتبال 360، ستاره ایرانی متولد سال 1992 تا سال 2027 با اینتر قرارداد بسته و از کشوری سرشار از تاریخ و جذابیت می‌آید؛ جایی مملو از شگفتی‌های فرهنگ شرقی، شب‌های رویایی و روزهای خاص. جایگاه امپراطوری‌های بزرگ سابق؛ ایران، سرزمین مهدی طارمی، ستاره جدید نرآتزوری.

این متولد بندر مهم مشرف به خلیج فارس با الهام و تشویق‌های پدرش به فوتبال روی آورد و کودکی‌اش بین ماهیگیری در دریا و فوتبال در خشکی و چمن در یکی از گرم‌ترین شهرهای ایران گذشت. مهدی مانند سندباد، مثل قهرمانان داستان‌های هزار و یک شب در آرزوی ماجراجویی‌های بزرگ، فوتبال را برای رسیدن به آرزوهایش انتخاب کرد.

شروع از برق

او فوتبالش را در 10 سالگی و به عبارت بهتر در سال 1381 شمسی از تیم پایه برق بوشهر آغاز کرد و سال 1385 به تیم ایرانجوان بوشهر پیوست. طارمی درخشید اما کسی غیر از علی دایی، اسطوره خودش و کل فوتبال ایران، او را ندید. دایی سال 1393، این جوان فاقد تجربه حضور در تیم‌های بزرگ را به پرسپولیس، یکی از 2 تیم بزرگ فوتبال ایران آورد.

روزهای قرمز

112 بازی، 55 گل، 2 قهرمانی لیگ، یک سوپر جام و 2 عنوان آقای گلی، حاصل 3 و نیم فصل حضور او در پرسپولیس بود و در ادامه مهدی، ژانویه 2019 همبازی اسنایدر هلندی در الغرافه شد. کسب عنوان قهرمانی لیگ ستارگان، او را آماده بزرگ‌ترین ماجراجویی عمرش تا آن زمان کرد؛ حضور در پرتغال.

چهره بین‌المللی

مهدی در «ریوآوه» آقای گل فصل 2020-2019 لیگ پرتغال شد و سپس به پورتو رفت. 4 فصل بازی، 91 گل، یک قهرمانی لیگ، 2 سوپر جام، 3 جام حذفی و یک جام اتحادیه پرتغال تنها بخشی از درخشش طارمی در پورتو بود. مهدی پس از انجام اولین بازی در لیگ قهرمانان در فصل 2021-2020، گلی وارد دروازه چلسی کرد که بهترین گل فصل لیگ قهرمانان نام گرفت.

اولین ایرانی تاریخ اینتر

نخستین ایرانی تاریخ اینتر، یکی از نمادهای تیم ملی کشورش هم به حساب می‌آید. او از زمان انجام اولین بازی ملی در 11 ژوئن 2015، 85 بازی ملی و 50 گل به ثبت رسانده و ضمن حضور در 2 جام جهانی 2018 و 2022، تنها ایرانی زننده 2 گل در یک بازی جام جهانی است؛ آن هم مقابل انگلیس. شم گلزنی، شخصیت برنده و میل به پیشرفت و برتری، او را به سندباد ایرانی تبدیل کرده؛ سفر جدید سندباد بوشهری در قلمرو پادشاه سری‌آ آغاز شده است!

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر