اهدای تندیس بانوی ارزش‌آفرینِ صنعت خرده‌فروشی کشور به مدیرعامل شرکت میکاراد کیش

دهمین مراسم تقدیر از چهره‌های ماندگار صنعت خرده‌فروشی، برترین برندها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خرید ایران با حضور فعالان صنعت خرده‌فروشی و مراکز خرید ایران در هتل المپیک تهران برگزار شد که در این مراسم از زینب بحرینی، مدیرعامل میکاراد کیش به عنوان بانوی ارزش‌آفرین صنعت خرده‌فروشی کشور معرفی و مورد تقدیر و تجلیل فعالان این صنعت قرار گرفت.

اهدای تندیس بانوی ارزش‌آفرینِ صنعت خرده‌فروشی کشور به مدیرعامل شرکت میکاراد کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، دهمین مراسم تقدیر از چهره‌های ماندگار صنعت خرده‌فروشی، برترین برندها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خرید ایران با حضور فعالان صنعت خرده‌فروشی و مراکز خرید ایران در هتل المپیک تهران برگزار شد. در این مراسم، نادر کشتکار، بنیان‌گذار و مدیرعامل میکامال به همراه برخی مدیران این مجموعه حضور داشتند.

در پنل فرازونشیب‌ها و چالش‌های مراکز خرید در ایران، نادر کشتکار، مدیرعامل میکامال، مسعود صرامی، بنیان‌گذار اصفهان سیتی‌سنتر و فدک مال، علی اسلامی مدیرعامل شرکت ثناتور جم و شاهرخ کشاورز مدیرعامل شرکت تجارت طلایی، در خصوص مهم‌ترین موانع توسعه مراکز خرید و راهکارهای عبور از آن، تجربه‌های عینی و همچنین عوامل و مؤلفه‌های رشد و توسعه‌ی مراکز خرید به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند که در این رویداد سالانه، میکامال در دو حوزه «مارکتینگ مراکز خرید ایران» و «کسب رتبه دوم برترین مراکز تفریح و خرید خاورمیانه و شمال افریقا» مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین، زینب بحرینی، مدیرعامل میکاراد (شرکت آموزش و تامین منابع انسانی میکامال کیش)، به عنوان بانوی ارزش‌آفرین صنعت خرده‌فروشی کشور، معرفی شد و در میان برگزیدگان دهمین همایش تقدیر و تجلیل از فعالان این صنعت قرار گرفت.

لازم به ذکر است که در سال 1402 نیز در آئین پایانی جایزه سالانه «مجمع مراکز خرید و صنعت خرده‌فروشی خاورمیانه و شمال آفریقا» میکامال توانست پس از گروه ماجدالفطیم امارات، در رتبه دوم قرار بگیرد و تندیس نقره‌ای سال 2023 را دریافت کرد که این جایزه در هتل ریتز کارلتون دبی به نمایندگان میکامال اهدا شد.
گفتنی است در مجمع مراکز خرید و صنعت خرده‌فروشی خاورمیانه و شمال آفریقا از میان 200 پروژه سال جاری، 30 پروژه به مرحلۀ نهایی راه یافته بودند که از میان آنها جایزه طلایی به «گروه ماجدالفطیم امارات» رسید و میکامالِ ایران رتبه دوم و جایزه نقره‌ای را به دست آورد. این جایزه به‌منظور برگزاری طیف گسترده‌ای از رویدادها و سرگرمی‌هایی که میکامال برای جذب گردشگران و مشتریان خود از جمله پروژه «کیش‌گیمز» اجرا کرده است، به این مجموعه تفریحی و تجاری اختصاص یافت.
در بیانیۀ اهدای این جایزه آمده است: «میکامال نه‌تنها به ارائه خریدهای درجۀ یک وفادار بوده، بلکه طیف گسترده‌ای از رویدادها و سرگرمی‌ها را برای جذب گردشگران و مشتریان فراهم کرده و با رویکردهای نوآورانۀ خود، به گسترش همکاری برای به‌حداکثررساندن پتانسیل پروژه و موفقیت بلندمدت خود خیز برداشته است».
خاطرنشان می‌سازد گروه ماجدالفطیم با بیش از 18 مرکز خرید از جمله سیتی‌سنتر میردف، مرکز خرید امارات و سیتی‌سنتر دیره از سال 1992 فعالیت خود را آغاز کرده و در جایگاه نخست قرار گرفت. میکامال نیز از یک سال پیش در جزیره کیش شروع به فعالیت کرده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر