آژانس امدادرسانی: بیش از ۱۹۰ تاسیسات ما در جریان جنگ غزه تخریب شد

مدیر دفتر اطلاع‌رسانی آنروا : آوارگان در نوار غزه نمی‌توانند مکان‌های امنی برای نقل مکان پیدا کنند.

مدیر دفتر اطلاع‌رسانی آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در غزه یکشنبه شب در اظهاراتی گفت که از آغاز جنگ غزه، 190 تاسیسات این آژانس در این باریکه تخریب شده است.
 
به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، ایناس حمدان افزود: ما مختصات مراکز خود را به صورت روزانه با طرف اسرائیلی به اشتراک می‌گذاریم.
 
وی با بیان اینکه امکانات ما عمدتاً برای ارائه کمک‌های بشردوستانه به آوارگان استفاده می‌شود، گفت: متاسفانه هیچ مکان امنی در نوار غزه وجود ندارد.
 
مدیر دفتر اطلاع‌رسانی آنروا همچنین افزود: آوارگان در نوار غزه نمی‌توانند مکان‌های امنی برای نقل مکان پیدا کنند.
 
منابع رسانه‌ای روز یکشنبه از حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مدرسه آنروا در مرکز نوار غزه و شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در این حمله خبر دادند.
 
ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه نیز آوارگان در منطقه «المواصی» در «خان یونس» را هدف قرار داد و صدها تن از افراد بی‌گناه را در این منطقه شهید و زخمی کرد.
 
«استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل پیش تر اعلام کرده بود که هیچ جا در غزه امن نیست و تلاش‌های بیشتری باید انجام شود تا از غیرنظامیان محافظت شود. ما به توقف فوری درگیری‌ها نیاز داریم تا چرخه خشونت برای مردم غزه متوقف شود و کمک‌های بشردوستانه به آنها برسد.
 
براساس آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (15 مهر 1402) تاکنون بیش از 38 هزار فلسطینی شهید و بیش از 88 هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان