کشف ۱۵۰ سکه طلای تقلبی در طلافروشی‌های کرمانشاه

کاراگاهان با حضور میدانی خود به صورت ناشناس و زیر نظر گرفتن افراد مشکوک موفق به شناسایی دو نفر از عاملان توزیع سکه‌ های تقلبی شده و طی عملیات‌هایی غافلگیرانه آنها را دستگیر و ۱۵۰ سکه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش و حضور به موقع کارآگاهان پلیس آگاهی، از توزیع 150 عدد سکه طلای تقلبی در طلافروشی‌های کرمانشاه جلوگیری به عمل آمد.
 
به گزارش ایسنا؛ سردار مهدی حاجیان در این خصوص گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی استان مبنی بر توزیع سکه‌های طلای تقلبی در بین طلافروشان کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: کاراگاهان با حضور میدانی خود به صورت ناشناس و زیر نظر گرفتن افراد مشکوک موفق به شناسایی دو نفر از عاملان توزیع سکه‌های تقلبی شده و طی عملیات‌هایی غافلگیرانه آنها را دستگیر و 150 سکه کشف شد.
 
حاجیان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از دستگیری بر اصل بودن سکه‌ها تاکید و قصد فریب ماموران را داشتند، اما با آزمایشات و استعلامات صورت گرفته تقلبی بودن سکه‌ها و جعلی بودن برچسب آنها محرز شد.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه متهمان نیز در ادامه به جعلی بودن سکه‌ها اعتراف کردند، از تشکیل پرونده‌ای در این راستا خبر داد و گفت: هر دو فرد دستگیر شده نیز روانه زندان شدند.
 
وی با تاکید بر اینکه تلاش برای دستگیری دیگر همدستان احتمالی این افراد و شناسایی محل ضرب سکه‌های تقلبی با جدیت ادامه دارد، از شهروندان خواست تا برای خرید طلا حتما به مراکز مطمئن مراجعه و از اصلی بودن آنها اطمینان حاصل کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر