پیش‌ بینی وقوع دماهای ۴۸ درجه و بالاتر در خوزستان

بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، تا اوایل هفته آینده نوسانات یک تا دو درجه‌ای دما در سطح استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود بنابراین فردا (پنجشنبه ۲۸ تیرماه) و روزهای شنبه و یکشنبه وقوع دماهای ۴۸ درجه و بالاتر در برخی از نقاط استان مورد انتظار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وقوع دماهای 48 درجه و بالاتر در استان خبر داد.
 
محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، تا اوایل هفته آینده نوسانات یک تا دو درجه‌ای دما در سطح استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود بنابراین فردا (پنجشنبه 28 تیرماه) و روزهای شنبه و یکشنبه وقوع دماهای 48 درجه و بالاتر در برخی از نقاط استان مورد انتظار خواهد بود.
 
وی افزود: همچنین امروز سرعت وزش بادها در مناطق غربی و جنوب غربی متوسط و در روزهای شنبه و یکشنبه در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی استان خوزستان متوسط تا نسبتا شدید خواهد بود بنابراین احتمال وقوع گرد و خاک‌های محلی و موقتی در این مناطق وجود دارد. شمال خلیج فارس نیز تا اواخر روز جمعه مواج است.
 
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با 48.4 و ایذه با 21.3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین 47.4 و 32.9 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر