مراقب باشید؛ کشف سکه تقلبی در طلافروشی!/ جزئیات

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش و حضور به موقع کاراگاهان پلیس آگاهی، از توزیع ۱۵۰ عدد سکه طلای تقلبی در طلافروشی های کرمانشاه جلوگیری به عمل آمد و ۲ نفر هم در این رابطه دستگیر شدند .

مراقب باشید؛ کشف سکه تقلبی در طلافروشی!/ جزئیات

به گزارش خبرآنلاین،سردار "مهدی حاجیان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی استان مبنی بر توزیع سکه های طلای تقلبی در بین کسبه طلافروشان کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت .

رکنا در خبری نوشت:وی ادامه داد: کاراگاهان با حضور میدانی خود به صورت ناشناس و زیر نظر گرفتن افراد مشکوک موفق به شناسایی 2 نفر از عاملان توزیع سکه های تقلبی شده و طی عملیات هایی غافلگیرانه آن ها را دستگیر و 150 سکه کشف شد .

سردار حاجیان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از دستگیری بر اصل بودن سکه ها تاکید و قصد فریب ماموران را داشتند اما با آزمایشات و استعلامات صورت گرفته تقلبی بودن سکه ها و جعلی بودن برچسب آن ها محرز شد .

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه متهمان نیز در ادامه به جعلی بودن سکه ها اعتراف کردند، از تشکیل پرونده ای در این راستا خبر داد و گفت: هردو فرد دستگیر شده نیز روانه زندان شدند .

وی در پایان با تاکید بر اینکه تلاش برای دستگیری دیگر همدستان احتمالی این افراد و شناسایی محل ضرب سکه های تقلبی با جدیت ادامه دارد، از شهروندان خواست تا برای خرید طلا حتما به مراکز مطمئن مراجعه و حتی الامکان از اصلی بودن آن ها اطمینان حاصل کنند .

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر