مشکلات ورزش شهرستان جاسک بررسی شد

عامری معاون امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان از امکانات ورزشی شهرستان جاسک بازدید به عمل آورد.

مشکلات ورزش شهرستان جاسک بررسی شد

به گزارش خبرآنلاین، مجتبی عامری، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان به همراه هاشمی نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری جاسک شرکت کردند.


در این جلسه مسایل و مشکلات ورزش شهرستان جاسک بررسی شد و عملکرد و اقدامات دولت سیزدهم، وزارت ورزش وجوانان و اداره کل ورزش وجوانان استان در حوزه ورزش توسط معاون امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان در جلسه شورای اداری جاسک تشریح شد و مقرر شد با پیگیری و تلاش های خادمی مدیر کل ورزش وجوانان استان ده زمین چمن مصنوعی در بخش لیردف و بخش مرکزی جاسک در هفته دولت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد. همچنین قرار شد برای بازسازی استخر شنای خلیج فارس جاسک و تجهیز سالن های ورزشی سطح شهر جاسک به سیستم سرمایشی نماینده شرق استان از طریق وزارت ورزش بودجه ملی جذب نماید.


در ادامه به موضوع پنج سالن ورزشی سطح شهرستان جاسک که از سال 1390 اداره راه مسکن شهرسازی پیمانکار آن بوده و سالن ها نیمه تمام مانده است اداره کل مسکن راه شهرسازی استان برای ادامه کار طبق صورتجلسه تحویل اداره کل ورزش وجوانان استان بدهد.


در ادامه عامری معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان به اتفاق نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری بخش لیردف جاسک شرکت کرد و از مجموعه ورزشی خلیج فارس لیردف، سالن ورزشی لیردف و زمین چمن مصنوعی شهر لیردف بازدید کرد و مسایل و مشکلات ورزش بخش لیردف را بررسی کردند ومقرر شد زمین چمن بزرگ مجموعه ورزشی خلیج فارس لیردف به صورت مشارکتی با همکاری بخشداری و شهرداری و شورای شهر و اداره کل ورزش و جوانان استان احداث، خریداری و نصب شود و سالن ورزشی شهر لیردف شامل کف پوش، سقف سالن و سیستم سرمایشی توسط اداره کل ورزش وجوانان استان پیگیری و انجام شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر