کاهش ۱۷ درصدی جرائم و افزایش احساس امنیت در کرمانشاه/ پلیس نماد حاکمیت جمهوری اسلامی است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اهتمام پلیس برای برقراری نظم و امنیت حداکثری در کرمانشاه خبر داد و گفت: طی یک سال اخیر اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که نتیجه آن کاهش ۱۷ درصدی جرائم و متعاقب آن افزایش احساس امنیت در این استان بوده است.

کاهش 17 درصدی جرائم و افزایش احساس امنیت در کرمانشاه/ پلیس نماد حاکمیت جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، مهدی حاجیان در جلسه جمع بندی نظارت تخصصی شهرستان کنگاور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس سرباز نایب امام زمان (عج) و خادم مردم است و هدفی جز سربلندی نظام و انقلاب اسلامی ندارد.

وی افزود: خدمت به مردم شریف ایران اسلام و برقراری نظم و امنیتی پایدار و فراگیر مهمترین هدف ماموران پلیس است، نگاه اعتقادی آن ها به امور و تلاش برای انجام درست وظایف باعث شده که امروز روابط بسیار خوبی با آحاد مختلف جامعه داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز پلیس جمهوری اسلامی خدمتگزار واقعی مردم است و به این خدمتگزاری هم افتخار می کند، موضوعی که مردم شریف و قدرشناس هم آن را به عینه مشاهده و متوجه می شوند که ملجاء و پناهگاه آن ها در هنگام سختی ها و مشکلات همین نیروهای خدوم و جان برکف انتظامی هستند.

حاجیان همچنین از اهتمام پلیس این استان برای برقراری نظم و امنیت حداکثری سخن گفت و ادامه داد: در طول یک سال اخیر اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که نتیجه آن کاهش 17 درصدی جرائم و متعاقب آن افزایش احساس امنیت در استان کرمانشاه بوده است.

وی با تاکید بر انجام کارهای پیشگیرانه در حوزه جرائم و اینکه پلیس امروز پلیسی پیشران است که تلاش می کند از وقوع جرم جلوگیری کند، یادآوری کرد : تلاش برای این مهم هزینه های بسیار کمتری خواهد داشت تا اینکه بخواهیم منتظر بمانیم تا جرمی اتفاق بیفتد و پس از آن به دنبال کشف جرم و دستگیری مجرم باشیم.

حاجیان تاکید کرد: در عین حال پلیس با هر فرد هنجارشکن و قانون گریزی که با هر نیت و انگیزه ای بخواهد برای دیگران ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت کند و یا به اموال دیگران دست درازی نماید قاطعانه و قانون مدارانه برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، جریان سازی و مطالبه گری را یکی از شاخصه های مهم فرماندهان به روز و کارآمد توصیف کرد و گفت: جریان سازی و مطالبه گری به نفع مردم یکی از نیازهای امروز جامعه ماست که فرماندهان انتظامی حتما باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی خاطرنشان‌ کرد: موضوع مطالبه گری به نفع مردم کرمانشاه را از سال گذشته در استان با برگزاری جلسات قرارگاه شورای ترافیک در نقاط حادثه خیز آغاز کردیم و با همکاری خوب دستگاه های مسئول توانستیم چند نقطه که باعث کشته و زخمی شدن همشهریان زیادی شده بود را اصلاح کنیم.

حاجیان یادآوری کرد: ما نمی توانستیم بنشینیم و دست روی دست گذاشته و مرگ همشهریان و هموطنان خود را در حوادث ترافیکی مشاهده کنیم از این رو در بازدیدهای میدانی به عنوان ضابط قانون، دستگاه های مسئول را پای کار آورده و از آن ها خواستیم تا با عمل به وظایفشان، شرایط ایمن تری را برای شهروندان فراهم کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین به اقدامات امنیت محور پلیس کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان، مالخران، قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان متجاهر اجرا و طی ماه های اخیر خوشبختانه نتایج خوبی نیز نظیر کاهش سرقت و انواع جرائم به همراه داشته است.

وی با اشاره به اهمیت انسجام در مجموعه برای پیشبرد بهتر امور، گفت: باید بدانیم که اشراف اجتماعی داشتن بر امور مقدم بر اشراف اطلاعاتی است و لازم است بین زیرمجموعه های خود به گونه ای ارتباط دائمی ایجاد کنیم که بتوانند یکدیگر را در ماموریت های مختلف پوشش دهند.

حاجیان با یادآوری اینکه همه ما باید به حضور در مجموعه فراجا افتخار کنیم و قدر لباس مقدسی که به تن کرده ایم را بدانیم، گفت: این لباس عزت و شرافت را پوشیده ایم که خادم مردم باشیم و گره ای از مشکلات آن ها را باز کنیم بنابراین تا فرصت خدمت برایمان مهیاست باید قدر آن را دانسته و دنیا و آخرتمان را با خدمت صادقانه آباد کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه پلیس را نماد حاکمیت و اقتدار جمهوری اسلامی دانست و گفت: هر قدر ما در انجام وظایفمان موفق عمل کنیم باعث سربلندی و عزتمندی کشورمان شده ایم و مردم نیز به نظام و انقلاب مشتاق تر خواهند شد.

حاجیان همچنین با قدردانی از تلاش ها و زحمات مجموعه انتظامی کنگاور در حوزه های مختلف و خصوصا مبارزه با پدیده قاچاق، گفت: همکاران ما در این شهرستان شبانه روز برای امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند و افتخارشان هم خدمتگزاری به چنین مردم اصیل و نجیبی است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر