رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد: جنگنده های اسرائیلی از حریم هوایی عربستان به یمن حمله کردند

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات جدیدی از مسیری فاش کردند که جنگنده های این رژیم برای حمله به یمن طی کردند.

رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد:
جنگنده های اسرائیلی از حریم هوایی عربستان به یمن حمله کردند

به گزارش خبرآنلاین، رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که عربستان قبل از حمله تل آویو به الحدیده یمن در جریان حمله قرار گرفته است.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اسرائیل پیش از حمله، عربستان را در جریان حمله احتمالی به یمن قرار داده و جنگنده های اسرائیلی با عبور از حریم هوایی عربستان به یمن رفتند.

این رسانه صهیونیست آورده است: جنگنده های اسرائیلی بخش زیادی از مسیر را به سمت یمن از طریق عربستان طی کردند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، پیش از این سرتیپ ترکی المالکی سخنگوی وزارت دفاع عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: عربستان سعودی هیچ گونه ارتباط و مشارکتی در بمباران الحدیده نداشته است.

سخنگوی وزارت دفاع عربستان سعودی افزود: عربستان سعودی هرگز اجازه نقض حریم هوایی خود از سوی هیچ کشوری را نخواهد داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر دیروز شنبه شهر بندری الحدیده در غرب یمن را مورد حمله هوایی قرار دادند. طبق گزارش منابع خبری رژیم صهیونیستی، این تجاوز نظامی توسط 20 جنگنده اف 35 و حامل صدها تن مواد منفجره انجام شده است. همچنین به گزارش رسانه‌های یمنی، جنگنده‌های رژیم اشغالگر در این تجاوز نظامی یک مخزن نفت را هدف قرار دادند که منجر به وقوع آتش سوزی گسترده‌ای در مناطق اطراف آن شد. از سوی دیگر، یک مقام آمریکایی در مصاحبه با وبگاه عبری واللا حمله جنگنده‌های اف 35 متجاوزان به الحدیده را تائید و این حملات را در واکنش به حمله پهپادی به تل‌آویو برشمرد.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر