افتتاح مجتمع گردشگری الماس غرب با اشتغال‌زایی ١٠٠ نفر در سنندج

مجتمع گردشگری الماس غرب با اشتغال‌زایی ١٠٠ نفر در سنندج با حضور استاندار کردستان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستان، افتتاح شد.

افتتاح مجتمع گردشگری الماس غرب با اشتغال‌زایی ١٠٠ نفر در سنندج

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در آئین افتتاح این مجتمع گردشگری گفت: کردستان یکی از استان‌های دارای طبیعت بکر و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بسیاری است که در طول سال مورد توجه مسافران و گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امکانات و زیرساخت‌های گردشگری استان پاسخگوی نیاز گردشگران در ایام اوج سفر نیست، اظهار کرد: توسعه و تقویت مراکز اقامتی و گردشگری در کردستان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی مجتمع گردشگری الماس غرب را ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه استان عنوان کرد و افزود: از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری استان با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه حمایت می‌شود.

زارعی کوشا یادآور شد: این استان طی سه سال گذشته به یکی از کانون‌های اصلی تردد زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات تبدیل شده است و این ظرفیت نیز یکی از داشته‌های این استان در راستای سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری در کردستان است.

استاندار کردستان بیان کرد: امسال به دلیل گرمای بی‌سابقه، پیش‌بینی می‌شود زائران بسیار زیادی مرز استان کردستان را برای مشرف‌شدن به عتبات عالیات انتخاب کنند و امیدواریم که با فراهم نمودن زیرساخت‌های مناسب میزبان خوبی برای آنان باشیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر