انهدام کارگاه تولید موادغذایی غیربهداشتی با مارک‌های تقلبی در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و انهدام یک کارگاه تهیه و تولید موادغذایی غیربهداشتی با مارک‌های جعلی و تقلبی و کشف ۵۰۰ کارتن نوشابه ویتامین سی در بندرعباس خبر داد.

انهدام کارگاه تولید موادغذایی غیربهداشتی با مارک‌های تقلبی در بندرعباس

به گزارش خبرآنلاین، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان روز یکشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران سازمان اطلاعات انتظامی هرمزگان با انجام کار اطلاعاتی چند نفر افراد فرصت طلب و سودجو که در یکی از محلات بندرعباس با دایر کردن یک کارگاه تهیه و تولید و بسته بندی نوشابه‌های خارجی تقلبی و غیربهداشتی و توزیع آن سلامت و امنیت مردم را مورد تهدید قرار داده بودند؛ شناسایی و مورد ضربه قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران سازمان اطلاعات انتظامی هرمزگان روز گذشته با هماهنگی قضایی از کارگاه یادشده حدود 500 کارتن شامل 11 هزار شیشه نوشابه ویتامین سی تقلبی، یک دستگاه پرس و پلمپ شیشه، یک دستگاه ماشین تولید برچسب تقلبی، یک دستگاه تولید قهوه و یک دستگاه پرس پاکت قهوه و تعداد زیادی برچسب‌های تقلبی کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان اضافه کرد: در این رابطه یک متهم عامل اصلی راه‌اندازی کارگاه دستگیر و به همراه اقلام تقلبی و غیربهداشتی کشف شده به مرکز پلیس منتقل شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر