خبر مهم وزیر اطلاعات؛ داعشی‌ها و تکفیری‌های سرگردان را در کشورمان دستگیر کردیم

وزیر اطلاعات گفت: داعشی‌ها و تکفیری‌های سرگردان را در کشورمان دستگیر کردیم؛ همچنین از ورود گسترده، بی محابا و ارزان سلاح به کشور جلوگیری کردیم.

خبر مهم وزیر اطلاعات؛ داعشی‌ها و تکفیری‌های سرگردان را در کشورمان دستگیر کردیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیداسماعیل خطیب در جلسه هیات دولت در بیان گزارشی از عملکرد وزارت اطلاعات، اظهار کرد: بر اساس طرح تحول رئیس جمهور شهید، وزارت اطلاعات گسترش ارتباط با مردم و دریافت اطلاعات مردم پایه را در پیش گرفت و در پیگیری سرنخ های اقدامات امنیتی خود از گزارش های مردمی بهره برد. همچنین بین دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی هم افزایی ایجاد شد که نتیجه آن را در ایجاد امنیت در شمال غرب و جنوب شرق کشور شاهدیم.

بنابر روایت ایسنا، وی ادامه داد: با هم افزایی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، شاهد برقراری امنیت در کشور هستیم. شبکه های تروریستی متلاشی و افراد آنها به موقع دستگیر شدند. پس از توقف جنگ در سوریه، شاهد گسیل گسترده داعشی ها و تکفیری های سرگردان از اتباع مختلف به سوی کشور خودمان بودیم که شاهد دستگیری کامل این افراد داعشی، تکفیری و انتحاری هستیم. همچنین با همکاری فراجا و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، از ورود گسترده، بی محابا و ارزان سلاح به کشور جلوگیری و مقادیر گسترده‌ای سلاح قاچاق کشف شد.

وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به انعقاد همکاری های امنیتی بین ایران و کشورهای همسایه، گفت: مهمترین تفاهمنامه با کشور عراق بود که در نتیجه آن شاهد امنیت در شمال غرب کشور هستیم.

خطیب با اشاره به 10 برابر شدن بودجه وزارت اطلاعات برای توسعه زیرساخت‌های فناورانه، خاطرنشان کرد: اکنون زیرساخت‌های فناورانه کشور می تواند با رژیم صهیونیستی و کشورهای قدرتمند مقابله کند.

وزیر اطلاعات در پایان گفت: یکی از موفقیت‌های بزرگ ما، آزادی کسانی بود که به ناحق در کشورهای غربی به اسارت گرفته شده بودند.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر