آماده‌سازی کریدور زائران اربعین از پایانه مرزی تمرچین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از خط کشی ۷۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در کریدور تردد زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین خبر داد.

آماده‌سازی کریدور زائران اربعین از پایانه مرزی تمرچین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان گفت: تاکنون عملیات خط کشی 700 کیلومتر از کریدور زائران اربعین حسینی متردد از پایانه مرزی تمرین انجام شده است که تا قبل از آغاز طرح، درمجموع 1000 کیلومتر ازاین محورها خط کشی خواهد شد.

وی با تاکید به اینکه ساماندهی و بهبود وضعیت کریدور اربعین در آذربایجان‌غربی از جمله مهمترین برنامه های این اداره کل برای تسهیل روند حضور زوار ایرانی وخارجی در پایانه مرزی تمرچین است، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی تلاش می شود تا پایان سال جاری میزان خط کشی انجام شده در محورهای مواصلاتی استان نسبت به سال گذشته افزایش 2 برابری داشته باشد.

دست نشان با اشاره به خط کشی محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی در سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته عملیات خط کشی 3700 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان انجام شد.

این مقام مسئول یاد آور شد: خط کشی و نقوش ترافیکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای است که در کاهش حوادث، تسهیل سفرهای بُرون شهری و انتقال پیام‌های اطلاعاتی- هشداری بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهمی دارد و در همین راستا امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزایش عملیات خط کشی در محورهای ارتباطی و همچنین افزایش کیفیت و ماندگاری خط کشی ها را در اولویت خود قرار داده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر