برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی "کیش اکسپو" ۳ تا ۹ آذر ۱۴۰۳

رحیم سرهنگی با اشاره به نخستین سال برگزاری نمایشگاه کیش اکسپو گفت: تصویری که از برگزاری نخستین نمایشگاه کیش اکسپو در حوزه های تخصصی تداعی می شود، از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ از اینرو تلاش دست اندرکاران باید بر برگزاری هر چه باشکوه این رویداد متمرکز شود.

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی "کیش اکسپو" 3 تا 9 آذر 1403

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، رحیم سرهنگی در نشست هماهنگی برگزاری جلسه هماهنگی دومین اجلاس و نمایشگاه شهر پایدار و نخستین نمایشگاه بین المللی کیش اکسپو با حضور جمعی از مدیران و معاونان سازمان و شرکت های تابعه در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد؛ بر ترغیب گروه های تجاری برای حضور در کیش اکسپو، برندسازی شهر پایدار و توجه به نیاز مخاطبان در هیئت های( پنل های) تخصصی تاکید کرد.

رحیم سرهنگی در این جلسه با اشاره به نخستین سال برگزاری نمایشگاه "کیش اکسپو" و بیان این مهم که سال اول برگزاری یک نمایشگاه باید سنگ بنایی برای سال های آینده باشد؛ گفت: تصویری که از برگزاری نخستین نمایشگاه کیش اکسپو در حوزه های تخصصی تداعی می شود، از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ از اینرو تلاش دست اندرکاران باید بر برگزاری هر چه باشکوه این رویداد متمرکز شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر توجه به نیاز مخاطبان در هیئت های تخصصی و ایجاد بستر مناسب برای حضور گروه های تجاری خارجی تاکید کرد و بیان داشت: اکسپو بستری برای عرضه ظرفیت های تجاری و صادراتی است؛ بنابراین معرفی این رویداد موجب علاقه مندی کشورهای همسایه برای حضور در نمایشگاه خواهد شد.سرهنگی در ادامه با اشاره به وجه تمایز منطقه آزاد کیش نسبت به دیگر شهرهای کشور برای حضور میهمانان خارجی اظهار داشت: عدم نیاز به روادید، ظرفیتی مطلوب برای مخاطبان خارجی به شمار می رود و پرواز روزانه "کیش ایر" و پرواز 4 روز در هفته "فلای دبی" نیز شرایط را برای حضور آنان با انجام پروازی کوتاه مهیا می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: نمایشگاه اکسپو به دلیل اینکه مخاطبان خاص خود دارد باید از تمام ابعاد، فضایی کاملا متفاوت با دیگر نمایشگاه ها داشته باشد و منتج به انعقاد تفاهم نامه ها و قراردادهای مهم شود.

وی با اشاره به برگزاری دومین اجلاس و نمایشگاه شهر پایدار افزود: در رویداد شهر پایدار که پیش زمینه علمی نمایشگاهی دارد؛ کارگاه های جانبی باید با تفکر و تامل انتخاب و برگزار شود و پیش از معرفی شرکت ها و محصولات مرتبط، برندسازی و آگاه سازی صحیح جامعه در خصوص موضوعات شهر پایدار و توسعه پایدار صورت پذیرد.

رحیم سرهنگی با اشاره به ظرفیت های کیش جهت تبدیل شدن به یک شهر پایدار گفت: جزیره کیش بواسطه بکر بودن و برخورداری از هوای پاکیزه، شهر تمیز و عدم وجود ترافیک و نیز دارا بودن فرهنگ غنی کیشوندی و نگاه بلند مدت به مسائل زیست محیطی، می تواند در کشور به عنوان شهر پایدار معرفی شود و ما علاقه مندیم تا علاوه بر برگزاری این نمایشگاه، برند سازی "کیش شهر پایدار" را نیز انجام دهیم.

وی در پایان بر برپایی هیئت ها (پنل ها) و کارگاه های تخصصی با حضور افراد به نام در زمینه های توسعه پایدار و شهر پایدار تاکید و درخصوص همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با برگزاری این دو رویداد اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی "شهر پایدار" 17 تا 20 مهر و نخستین نمایشگاه بین المللی "کیش اکسپو" 3 تا 9 آذر امسال در محل دائمی نمایشگاه های کیش برگزار می شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر