عکس؛ ستایش مارکا از مهدی طارمی؛ اینتر چه خریدی کرد!

درخشش مهدی طارمی در همین شروع کارش با اینتر از نگاه روزنامه معتبر اسپانیایی مارکا نیز دور نمانده است.

عکس؛ ستایش مارکا از مهدی طارمی؛ اینتر چه خریدی کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طارمی در دو بازی دوستانه اخیر اینتر سه گل زده و این توجه مارکا را به خود جلب کرده است. این نشریه معتبر در گزارشی از وضعیت طارمی نوشت: «اینترمیلان سال‌هاست که یاد گرفته در اوج کمبودها چگونه خرید کند. اینتر که البته اکنون شرایط مالی بهتری دارد، از معدود تیم‌های اروپایی است که از یک منظر بر بازار تسلط دارد: جذب بازیکنان آزاد به صورت رایگان و در حال حاضر، به نظر می‌رسد حساب کردن روی طارمی جواب داده و اوضاع برای مهاجم ایرانی در اینتر به خوبی پیش می‌رود.

به نقل از ورزش سه، طارمی پیش از این در اولین بازی خود مقابل لوگانو دبل کرد و در دومین بازی تدارکاتی شاگردان اینزاگی، بار دیگر در پیروزی (2-1) مقابل پرگولته از سری C گلزنی کرد. او دیروز گل اول اینتر را به ثمر رساند تا در غیاب لائوتارو و تورام نشان دهد اینتر توانسته درست به هدف بزند.»

2057186

طارمی می‌تواند بهترین جانشین برای این دو بازیکن باشد و کسی چه می‌داند، شاید تهدیدی برای نیمکت نشینی آنها. در ادامه گزارش مارکا از اتفاقات بازی دیروز اینتر و اولین بازی زیلینسکی نیز نوشت و به این اشاره کرد که شروع اینتر در انتقالات خوب بوده و البته این قطعا پایان کار نراتزوری در تابستان نیست.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر