باند سارقان و مالخران اموال سرقتی در هرمزگان شناسایی و منهدم شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند حرفه ای سارقان منازل و مالخران اموال و طلاجات سرقتی در شهرستان قشم خبرداد.

باند سارقان و مالخران اموال سرقتی در هرمزگان شناسایی و منهدم شد

به گزارش خبرآنلاین، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در مناطق روستایی حاشیه ای شهرستان قشم و متواری شدن سارقان ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قشم با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع ، ضمن بررسی دقیق صحنه های سرقت و همچنین بررسی شیوه و شگردهای سارقان با بهره گیری از شیوه های پلیسی و گشت زنی های هدفمند در مناطق مورد نظر و باگسترش چتر اطلاعاتی یکی از سارقین تبعه افغانستان را شناسایی و با تعقیب خودرو متهم که در سایر سرقت ها از آن استفاده می کرد در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی استان اضافه کرد: در زمان دستگیری متهم ودر بازرسی از خودرو وی مقادیری اموال سرقتی شامل 7 سکه یک درهمی، 5 سکه 10 یوهانی کشف شد که متهم در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی اقرار کرد که ضمن هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از منزل وی مقداری طلاجات و دیگر اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شد.

سردار جاویدان بیان کرد: سارق دستگیر شده در ادامه تحقیقات و بازجویی های فنی بعمل آمده معترف شد که تعداد 12 فقره سرقت منزل را با همدستی فردی دیگر بنام معلوم انجام داده که در بازرسی از مخفیگاه و منزل اجاره ای این متهم نیز مقداری طلاجات سرقتی دیگر و مدارک و ساعت های مچی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش های صورت گرفته تعداد 7 نفر مالخر و خریدار طلاجات سرقتی در بندرعباس شناسایی و دستگیر که متهمان پس از بازسازی صحنه های سرقت جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند .

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر