صنایع‌دستی و جاذبه‌های گردشگری دو بال صنعت گردشگری شهرستان شاهرود است

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شاهرود گفت: صنایع‌دستی و جاذبه‌های گردشگری دو بال محرک صنعت گردشگری شهرستان شاهرود است.

صنایع‌دستی و جاذبه‌های گردشگری دو بال صنعت گردشگری شهرستان شاهرود است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مرتضی نظری در جلسه با فعالان گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: صنایع‌دستی و جاذبه‌های گردشگری مانند دو بال صنعت گردشگری در شهرستان شاهرود هستند و زمانی می‌توان این صنعت را در شهرستان شاهرود به اوج رساند که این دو محرک باهم و در راستای هم حرکت کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شاهرود با اشاره به اینکه تولید صنایع‌دستی یک بحث و چگونگی عرضه آن و رشد صنعت گردشگری موضوعی دیگر است، افزود: وجود تنوع صنایع‌دستی در شاهرود، وجود بسترهای آنلاین، جاذبه‌های گردشگری گوناگون و سهولت در دسترسی به انواعی از این محصولات، می‌تواند استقبال گردشگران داخلی و خارجی از خرید این محصولات را چندین برابر کند.

مرتضی نظری با تأکید بر اینکه صنایع‌دستی برای رشد صنعت توریسم باید از بسترهای کارآمدی استفاده کنند تا بالاترین میزان سود اقتصادی را به دست بیاورند، گفت: برای اینکه صنایع‌دستی شهرستان شاهرود بتواند صنعت گردشگری را توسعه داد و یا بالعکس، نیاز است تا محصولات تولیدی با بهترین کیفیت تولید و عرضه شود زیرا کیفیت عرضه صنایع‌دستی شهرستان شاهرود باعث افزایش تقاضای گردشگران داخلی و خارجی و درنتیجه حضورشان در این شهرستان می‌شود.

او افزود: برای ایجاد ارتباط مؤثر، فم توری برای آشناسازی فعالان حوزه گردشگری با کارگاه‌های صنایع‌دستی شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شاهرود گفت: این جلسه روز دوشنبه یکم مردادماه 1403 باهدف تبادل‌نظر در خصوص ظرفیت‌های گردشگری و توسعه و معرفی صنایع‌دستی شهرستان شاهرود با حضور مدیران دفاتر خدمات گردشگری و مسافرتی، روسای کمیته‌های صنایع‌دستی شهرستان و جمعی از راهنمایان گردشگری شهرستان شاهرود برگزار شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر