هریس: پیروز انتخابات می‌شویم

کامالا هریس معاون رئیس جمهور ایالات متحده در سخنانی در جمع کارکنان ستاد انتخاباتی دموکرات‌ها در شهر ویلمینگتون در ایالت ماساچوست با بیان اینکه من تمام توان خود را برای متحد کردن حزب دموکرات و ملت آمریکا و پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ به کار خواهم بست، تاکید کرد: ما پیروز انتخابات می‌شویم.

هریس: پیروز انتخابات می‌شویم

به گزارش خبرآنلاین هریس با تشکر از حمایت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از وی، اظهار کرد: من جن اومالی دیلون رئیس کارزار انتخاباتی حزب دموکرات و جولی چاوز مدیر کمپین انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا را که از سوی بایدن انتخاب شده بودند، به عنوان رهبران کارزار انتخاباتی خودم ابقا خواهم کرد.

به نقل از ایرنا معاون رئیس جمهور آمریکا در ادامه با حمله به دونالد ترامپ اظهار کرد: من نوع شخصیت رئیس جمهور سابق آمریکا را می‌شناسم و به همین خاطر اعلام می‌کنم که او می‌خواهد کشور را به عقب بازگرداند اما ما به آینده‌ای روشن‌تر معتقد هستیم.

هریس همچنین ز ترامپ به عنوان یک مجرم یاد کرد و افزود: من به عنوان یک دادستان سابق، پیش از این نیز تجربه برخورد با مجرمان را در کارنامه خود دارم و این کارنامه را با افتخار در مقابل او قرار خواهم داد.

وی با تاکید بر اینکه من با مجرمان گوناگون از کلاهبرداران گرفته، تا کسانی که به خاطر منافع خود قوانین را زیر پا گذاشته‌اند برخورد داشته‌ام، گفت: بنابراین وقتی من می‌گویم نوع شخصیت ترامپ را می‌شناسم، در سخن من شک نکنید.

معاون رئیس جمهور آمریکا در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مبارزه ما برای آینده، مبارزه برای آزادی است، تاکید کرد: ما به آینده‌ای معتقد هستیم که در آن هیچ کودکی مجبور نباشد در فقر بزرگ شود، جایی که هر شهروند آمریکا بتواند خانه بخرد، خانواده‌ای تشکیل دهد و ثروتمند شود.

هریس همچنین با بیان اینکه در حال حاضر هر یک از ما با چند پرسش اساسی مواجه هستیم، افزود: می‌خواهیم در چه کشوری زندگی کنیم؟ کشوری با آزادی، شفقت و حاکمیت قانون یا کشوری پر از هرج و مرج و ترس و نفرت؟

جو بایدن رئیس جمهور 81 ساله آمریکا سرانجام پس از بحث‌های بسیار بر سر نامزدی او در انتخابات 5 نوامبر امسال (2024) برابر با 15 آبان ماه 1403و توانایی رقابتش با دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در این انتخابات، روز یکشنبه به وقت محلی از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور کنار کشید و از کامالا هریس معاون خود در دوره ریاست‌جمهوری به‌ عنوان نامزد حزب دموکرات حمایت کرد.

آمریکایی‌ها روز سه‌شنبه 5 نوامبر 2024 (15 آبان ماه 1403) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی آمریکا به پای صندوق‌های رای می‌روند. برنده این انتخابات، دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه 2025 آغاز خواهد کرد.

اکنون چهار ماه قبل از مشارکت مردم آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور ، رقابت برای در اختیار گرفتن سکان کاخ سفید دچار تغییر شده است.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر