آموزش و پرورش اطلاعیه داد

نتایج قطعی آزمون نهایی پایه دوازدهم اعلام شد.

آموزش و پرورش اطلاعیه داد

به گزارش خبرآنلاین، وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم خردادماه از طریق نشانی اینترنتی my.medu.ir قابل مشاهده است.

بنابر گزارش ایرنا، نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم خرداد ماه 1403، از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش و نشانی my.medu.ir قابل رویت است. لذا شرکت کنندگان در آزمون‌ها و معترضین به نتایج می‌توانند نمرات خود را ملاحظه و برای فرایند فارغ‌التحصیلی به مدارس مراجعه کنند.

همچنین از آنجا که به زودی سوابق تحصیلی هریک از شرکت کنندگان در آزمون‌ها به سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور ارسال خواهد شد لازم است در روزهای آتی به همین سامانه مراجعه کنند تا نمرات به عنوان سوابق تحصیلی به تأیید ذی نفع برسد.

در صورت مشاهده مغایرت، امکان ثبت درخواست رسیدگی در سامانه my.medu.ir فراهم است. بدیهی است عدم مراجعه برای مشاهده و بررسی سابقه تحصیلی به منزله عدم تائید سوابق است و پس از آن هیچ‌گونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نیست.

امتحانات نهایی دانش آموزان دوره متوسطه دوم از پنجم خرداد به مدت یک ماه با حضور بیش از 2 میلیون و 250 هزار دانش آموز و داوطلب ورود به آموزش عالی در 108 عنوان ماده درسی و بیش از 1470 حوزه آزمون برگزار شد.

نتایح اولیه امتحانات نهایی پایه دوازدهم برای حدود 980 هزار دانش‌آموز از 23 تیرماه روی سامانه my.medu.ir قرار گرفت و بر اساس اعلام مرکز سنجش و تضمین کیفیت نظام وزارت آموزش و پرورش، شرکت کنندگان در آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم تا - شنبه 30 تیرماه - فرصت داشتند تا با مراجعه به ادارات سنجش آموزش و پرورش مناطق از نمرات خرداد ماه خود مطلع و درصورت تمایل، نسبت به ثبت درخواست تجدید نظر در تصحیح آنها اقدام کنند.

آموزش و پرورش این فرصت را برای مساعدت به دانش آموزانی که به هر دلیل به نتایج دسترسی نداشته‌اند فراهم کرده بود.

233236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر