دستگیری ۵شکارچی غیرمجاز در قزوین

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: ۵شکارچی غیرمجاز توسط ماموران یگان حفاظت استان قزوین در مناطق تحت مدیریت استان طی تیر ماه دستگیر شدند.

دستگیری 5شکارچی غیرمجاز در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهدی طاهری، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین با تایید خبر فوق اظهار کرد: در تیرماه سال جاری 5شکارچی غیر مجاز در نقاط مختلف استان توسط ماموران یگان حفاظت دستگیر شده و بعد از تنظیم صورتجلسه و بازجویی اولیه جهت رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در خصوص کشفیات شکارچیان افزود: 1قبضه سلاح قاچاق، 1قبضه اسلحه ساچمه زنی، 8فشنگ ساچمه، 1چراغ قوه، 1چاقو، 1 کوله پشتی، 2موتورسیکلت، 1قفس زنده گیری کشف و ضبط شد.

طاهری در ادامه گفت: شکار غیرمجاز پرندگان و پستانداران و اقدام به شکار و زنده گیری حیات وحش، از تخلف های مورد دستگیری شکارچیان غیرمجاز بوده که با همکاری همه جانبه نیروهای مردمی و گزارشات دوستداران محیط زیست و تلاش محیط بانان، بعد از شناسایی و دستگیری، در حال پیگیری است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین در خصوص جرم واقع شده شکارچیان افزود: سه شکارچی به جرم شروع به شکار، یک شکارچی به جرم زنده گیری سهره و یک شکارچی به جرم شکار بز وحشی دستگیر شده اند.

طاهری در پایان از دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی، مراتب را سریعا به نزدیک ترین اداره محیط زیست یا از طریق تماس با شماره های

028-33374900-3 و یا سامانه 1540 را اطلاع دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر