قطعی‌های برنامه‌ریزی شده برق در ارومیه آغاز شد؟

پیام‌های شهروندان حاکیست قطعی برق در برخی مناطق شهر ارومیه امروز آغاز شده است و مشخص نیست آیا این قطعی‌ها حاصل قطعی‌های برنامه‌ریزی شده بدلیل ناترازی شدید انرژی است یا خیر.

قطعی‌های برنامه‌ریزی شده برق در ارومیه آغاز شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، عصر امروز /شنبه شش مرداد/ در ارومیه برخی مناطق این شهر شاهد قطعی برق بود.

آنچه کارشناسان 121 "خرابی برق" گفته‌اند: این خاموشی بدلیل قطعی برنامه‌ریزی شده بدون اشاره به ناترازی شدید انرژی در کشور است.

هر چند تعطیلی زودتر ادارات و بانک‌ها با اعلام دلیل گرمای هوا و تعطیلی فردا انجام گرفته و توانیر نیز در اطلاعیه‌ای سراسری از پایش مصرف برق ادارات و الزام خاموش کردن وسایل سرمایشی بعد از پایان زمان کاری ادارت اشاره کرده که احتمالا برای کاهش مصرف برق و برای جبران ناترازی بوده ولی خاموشی و قطع برق بدون اعلام قبلی آنهم در حالی که دمای هوا بخصوص در شهر ارومیه نسبت به سال گذشته کمتر است، رخ داده است.

شایان ذکر است پویش جدید توانیر و شرکت‌های توزیع نیروی برق با عنوان با انرژی و اهدای جوایز اغواکننده چون /برنده جایزه بزرگ دور اول پویش با انرژی در استان آذربایجان‌غربی مشخص شد/ نتوانسته مصرف برق را متعادل کند.

تا به این لحظه شرکت برق استان نسبت به خاموشی امروز واکنشی نشان نداده با این حال  به نظر می‌رسد با ادامه موج گرما در کشور و ناترازی شدید انرژی احتمال قطعی دوباره برق دور از ذهن نباشد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر