تحقیر اسرائیل در المپیک؛ پاراگوئه به پیروزی رسید

تیم ملی فوتبال پاراگوئه با نتیجه پرگل ۴ بر ۲ تیم زیر ۲۳ سال رژیم صهیونیستی را شکست داد و به ۳ امتیاز ارزشمند دست یافت. این پیروزی در حالی رقم خورد که رژیم صهیونیستی در بازی قبلی نیز شکست سنگینی را متحمل شده بود.

تیم‌های آمریکا و پاراگوئه در ادامه مسابقات فوتبال المپیک پاریس به برتری رسیدند.

به گزارش فارس، در ادامه دیدارهای دور دوم مرحله گروهی مسابقات فوتبال المپیک 2024 پاریس از ساعت 20:30 امشب 2 بازی برگزار شد.

تیم‌ ملی آمریکا در گروه A، به میزبانی ورزشگاه ولودروم مارسی مقابل نیوزیلند قرار گرفت.

این بازی در نهایت با برتری 4 بر یک یانکی‌ها تمام شد تا آمریکا پس از شکست 3 بر صفر در تقابل با میزبان، 3 امتیازی شده و با تفاضل گل بهتر نسبت به حریف اهل اقیانوسیه خود در رتبه دوم گروه جای بگیرد.

جورجیه میهایلوویچ(8) والکر زیمرمان(12) جیانلوکا بوسیو(30) و پاکستن آرونسون(58) برای آمریکا و جسه راندال(78) برای نیوزیلند گلزنی کردند.

در دیگر بازی این گروه از ساعت 22:30 فرانسه به مصاف گینه رفت.

تحقیر اسرائیل در المپیک؛ پاراگوئه به پیروزی رسید

در گروه D نیز تیم زیر 23 سال رژیم غاصب صهیونیستی مقابل پاراگوئه تحقیر شد تا در آستانه حذف قرار بگیرد.

این مسابقه در شرایطی که تا دقیقه 90 با نتیجه 2 بر 2 در جریان بود، با 2 گلی که پاراگوئه در دقایق 3+90 و 6+90 به ثمر رساند چهار بر 2 به سود این تیم تمام شد.

مارسلو فرناندز(25 و 6+90) خولیو انکیسو(69) و فابین بالبوئنا(3+90) برای تیم اهل آمریکای جنوبی گلزنی کردند تا پاراگوئه پس از شکست 5 بر صفر مقابل ژاپن در بازی اول خود با 3 امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرد.  رژیم صهیونیستی هم پس از مالی قعرنشین است.

تحقیر اسرائیل در المپیک؛ پاراگوئه به پیروزی رسید

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر