طارمی به لالیگایی‌ها هم رحم نمی‌کند!

درخشش فوق العاده مهدی طارمی برای اینتر ادامه دارد و پس از اینکه او یک پنالتی گرفت و آن را وارد دروازه کرد، در ادامه گل دوم را نیز به ثمر رساند.

طارمی به لالیگایی‌ها هم رحم نمی‌کند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ گلزنی برای اینتر به عادت فوق العاده طارمی تبدیل شده است. پس از دو گل برابر لوگانو و یک گل مقابل پرگولتسه، حالا مهاجم ایرانی توانسته است که دروازه یک تیم لالیگایی را نیز باز کند و او برابر لاس پالماس نیز موفق به گلزنی شد.

به نقل از ورزش سه سومین دیدار پیش فصل اینتر، استادیوم اورگل شهر چزنا و در حضور چند هزار هوادار نراتزوری در حال برگزاری است. پس از آنکه مهدی طارمی در دقیقه 10 مسابقه یک پاس خوب را دریافت کرد، وارد محوطه جریمه شد و با خطای خوان هرزوگ متوقف شد.

پس از این خطا، داور مسابقه نیز بلافاصله در سوت خود دمید و یک خطای پنالتی را به سود اینتر اعلام کرد که خود طارمی پشت توپ ایستاد. مهاجم ایرانی با یک ضربه چیپ به مرکز دروازه، دینکو هورکاس، سنگربان لاس پالماس را فریب داد و توپ را به گل تبدیل کرد.

اما این پایان کار نبود چرا که مهاجم ایرانی در ادامه موفق شد یک بار دیگر نیز گلزنی کند. پس از یک کار تیمی خوب میان مخیتاریان و فونتاناروسا، بازیکن ارمنستانی با یک پاس رو به بیرون، طارمی را صاحب موقعیت کرد و مهاجم ایرانی به راحتی و با یک ضربه بغل پا، بازی را دو بر صفر کرد.

این پنجمین گل مهاجم ایرانی در بازی های پیش فصل است. طارمی که بدون هزینه و با انتقالی آزاد از پورتو به اینتر پیوسته، عملکرد بی نظیری در بازی های دوستانه داشته و سیمونه اینزاگی را به داشتن یک مهاجم ششدانگ و فوق العاده برای جانشینی تورام و لائوتارو امیدوار کرده است.

این بازی تا دقیقه 42 و با دو گل طارمی به سود اینتر در جریان است.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر