حزب الله حمله به جولان اشغالی را تکذیب کرد

پس از اینکه منابع خبری از کشته شدن ۹ اسرائیلی در منطقه «مجدل شمس» در جولان اشغالی خبر دادند، خبرگزاری رویتزر به نقل از مسئول حزب الله خبر داد که این جنبش، مسئول حمله به مجدل شمس نیست.

ساعتی پیش، منابع اسرائیلی ادعا کردند که حزب الله با حمله موشکی به جولان اشغالی، موجب هلاکت 9 صهیونیست شده است، ولی حزب الله، ضمن رد این ادعا، تأکید کرد که در این حمله، نقشی نداشته است.

به گزارش فارس، پس از اینکه منابع خبری از کشته شدن 9 اسرائیلی در منطقه «مجدل شمس» در جولان اشغالی خبر دادند، خبرگزاری رویتزر به نقل از مسئول حزب الله خبر داد که این جنبش، مسئول حمله به مجدل شمس نیست.

منابع خبری اسرائیلی مدعی شدند که در جریان حملات حزب الله، دستکم هشت صهیونیست به هلاکت رسیده و شمار دیگری هم زخمی شدند. شبکه 12 اسرائیل، تعداد کشته‌ها را 9 نفر و زخمی‌ها را بیش از 30 نفر اعلام کرد.

وبسایت لبنانی «العهد» نزدیک به حزب الله هم به نقل از منابع آگاه خبر داد که متهم کردن حزب الله به حمله مجد شمس، «مطلقا صحیح نیست».

ساعتی پیش، برخی از منابع اسرائیلی اذعان کردند که یکی از موشکهای سامانه پدافندی اسرائیل، در این منطقه سقوط کرده و حادثه مذکور را رقم زده است.

حزب الله لبنان هم بالاخره  به صورت رسمی و با انتشار بیانیه‌ای، ضمن رد حمله به «مجدل شمس» در جولان اشغالی، تأکید کرد: به صورت قاطع، ادعاهای برخی از رسانه‌های دشمن درباره حمله به مجدل شمس را تکذیب می‌کنیم. 

حزب الله گفت که «مقاومت اسلامی لبنان، هیچ ارتباطی با این حادثه ندارد. ما به صورت قاطع، ادعاهای دروغین در این زمینه را تکذیب می‌کنیم».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر