خیال تراکتوری ها راحت، ترابی و بیرانوند سرباز نمی‌شوند

مشکل سال‌های اخیر تیم ملی در خصوص مشمول بودن برخی بازیکنان به خدمت مقدس سربازی، نگرانی‌هایی را برای کادرفنی و خود بازیکنان ایجاد کرده است.

خیال تراکتوری ها راحت، ترابی و بیرانوند سرباز نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سال گذشته دستورالعملی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح، مبنی بر لغو قانون معافیت موقت ورزشکاران قهرمان منتشر و اعلام شد بازیکنان فوتبالی که تا پیش از این به واسطه این قانون معافیت موقت دریافت کرده بودند، از این به بعد مشمول حساب شده و باید هرچه زودتر در این خصوص تعیین تکلیف کنند.
این موضوع عاملی بود تا یکی از حواشی پر سر و صدای فوتبال ایران در روزهای اخیر، مسئله سربازی و نظام وظیفه برخی از بازیکنان فوتبال ایران باشد که در این لیست اسامی بازیکنان شاخصی از جمله سامان قدوس، مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند، مهدی قایدی و ... دیده می‌شد که برخی از آنان شرایطشان برای بازی در تیم ملی ایران نامشخص است.

مهدی‌ محمد نبی در گفتگویی که امروز با خبرنگاران داشت، در مورد این مسئله گفت: ما هفته گذشته جلسه‌ای با ریاست آقای پولادی و دوستان دیگر داشتیم که فکر می‌کنم این موضوع باید پس از نظر آقای پولادی دوباره مطرح شود و آن زمان صحبت کنیم. فکر می‌کنم بازیکنانی که معافیت دانشجویی دارند، مشکلی ندارند و این موضوع تفاوتی برای لژیونرها هم ندارد. بازیکنانی هم که مشمول هستند باید این مسیر را طی کنند. ما پیشنهادات خود را مطرح کردیم و فدراسیون والیبال و بسکتبال هم نظرات خودشان را گفتند و منتظر هستیم آقای امیر پولادی تعیین تکلیف کنند.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر