حزب الله: علت حادثه مجدل شمس موشک ضدهوایی اسرائیل بود

حزب الله این گزارش را به سازمان ملل اطلاع داده و بار دیگر تأکید کرده است که علت حادثه مجدل شمس در جولان اشغالی، موشک ضدهوایی ارتش رژیم صهیونیستی بوده که به یک ورزشگاه فوتبال اصابت کرده است.

پایگاه خبری آکسیوس آمریکا به نقل از یک مقام آمریکایی تاکید کرد که حزب الله اعلام کرده که علت حادثه منطقه مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه، موشک ضد هوایی اسرائیل بوده است.
 
به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های لبنانی، براساس این گزارش، حزب الله این گزارش را به سازمان ملل اطلاع داده و بار دیگر تأکید کرده است که علت حادثه مجدل شمس در جولان اشغالی، موشک ضدهوایی ارتش رژیم صهیونیستی بوده که به یک ورزشگاه فوتبال اصابت کرده است.
 
این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که تجزیه و تحلیل داده‌های موجود نشان می‌دهد که موشک از شمال روستای شبعا در جنوب لبنان به سمت مجدل شمس در جولان شلیک شده است.
 
ارتش صهیونیستی همچنین ادعا کرده که اطلاعاتی که بدست آورده، نشان می‌دهد حزب الله پشت حمله به مجدل شمس بوده است.
 
نتانیاهو نیز حزب الله را تهدید کرده و گفته بهای سنگینی به خاطر این حمله پرداخت خواهد کرد.
 
این درحالی است که به دنبال ادعای منابع صهیونیستی مبنی بر حمله موشکی حزب الله لبنان به منطقه مجدل شمس در بلندی‌های اشغالی جولان و کشته شدن شماری از صهیونیست‌ها، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای انجام چنین حمله‌ای را «قاطعانه» تکذیب کرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر