عربستان میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ شد؟

عربستان سعودی امروز در مراسمی که توسط فیفا برگزار شد، رسماً پرونده نامزدی میزبانی خود از جام جهانی ۲۰۳۴ را ارائه کرد.

عربستان میزبان جام جهانی 2034 شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرونده میزبان عربستان از جام جهانی 2034 از طریق هیئتی رسمی به ریاست شاهزاده عبدالعزیز بن ترکی بن عبدالله (وزیر ورزش عربستان) و یاسر المسحل (رئیس فدراسیون فوتبال عربستان سعودی) و بر کودک اهل عربستان سعودی به جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، ارائه شد.

به نقل از ورزش سه ارسال پرونده نامزدی به فیفا سومین مرحله در چارچوب مراحل رسمی نامزدی برای میزبانی مسابقات جام جهانی است و پس از این مراحل بسیاری از جمله بازدیدهای رسمی توسط فیفا و ارزیابی کامل پرونده نامزدی که منجر به اعلام رسمی میزبانی عربستان می‌شود، دنبال خواهد شد.

شاهزاده عبدالعزیز بن ترکی بن فیصل، وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک و پارالمپیک عربستان سعودی در این باره گفت: من صمیمانه از از پادشاهی تشکر و قدردانی می‌کنم که ما را قادر به رسیدن به این مرحله مهم در تاریخ کرده است. من همچنین از ولیعهد به خاطر حمایت سخاوتمندانه و پیگیری مستمرش از ورزش تشکر می‌کنم. پرونده نامزدی پادشاهی برای میزبانی جام جهانی 2034 مظهر چشم انداز جامع و روشن این ملت بزرگ نسبت به آینده ای روشن است.

او ادامه داد: پادشاهی قصد دارد مهم ترین رویداد جهان فوتبال را سازماندهی کند و در نتیجه جایگاه بزرگ، تأثیرگذار و مثبت خود در جهان را تأیید کند. حضور این دو کودک نشان دهنده نقشی است که جوانان این ملت بزرگ که برای دستیابی به دستاوردهای پادشاهی خواهند داشت. رویاهای بزرگ جوانان ما برای شرکت در جام جهانی در خاک پادشاهی، یا کمک به سازماندهی آن یا حتی حمایت از آن یک موضوع مهم است.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان سعودی نیز گفت: این پرونده نشان دهنده تعهد ما به برگزاری بزرگترین تورنمنت در جهان فوتبال و تمایل ما به پیشرفت بخش ورزش در همه سطوح است. این میزبانی یک میراث فوتبالی برای نسل‌های آینده می‌سازد که روند تحول پادشاهی را به سمت ارتفاعات جدید پیش ببرد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان