علی چینی: اسم من را رسانه‌ای کردند تا برای خودشان تبلیغ کنند

پیشکسوت استقلال گفت: از هیچ کس انتظار ندارم و می‌دانم که هر کس گرفتاری‌های خود را دارد ولی بدون شک در مورد کسانی که پیرامون وضعیت من وعده دادند و عمل نکردند افشاگری خواهم کرد تا مردم آنها را بشناسند.

علی چینی: اسم من را رسانه‌ای کردند تا برای خودشان تبلیغ کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی چینی بازیکن اسبق استقلال که در مقطعی هم تحت عنوان یکی از اعضای کادرفنی روی نیمکت این تیم می‌نشست، چند روز قبل برای دومین بار پیوند کلیه شد و حالا دوره سنگین نقاهت خود را طی می‌کند.

در ادامه مصاحبه علی چینی را به نقل از خبر ورزشی می خوانیم:

کادر پزشکی از عمل راضی بودند؟

الهی شکر. به لطف خدا و کادر درمان بهترم. خوشبختانه پزشکان هم از عمل جراحی رضایت داشتند اما باید دوره قرنطینه و نقاهت به بهترین و بالاترین شکل ممکن طی شود تا کوچکترین ویروسی وارد بدنم نشود. باید همه کارهای پزشکی طبق اصول جلو برود تا خدای نکرده مشکلی ایجاد نشود. البته خوشبختانه تاکنون مشکلی درست نشده و امیدوارم این روند را تا انتها دنبال کنم.

این روزها گروهی اهالی فوتبال هم خیلی پیگیر شرایط شما هستند.

از همه افرادی که پیگیر شرایطم بودند کمال تشکر را دارم. از عزیزانی که چه در داخل و چه در خارج از کشور وضعیت من را دنبال کردند، از مردمی که برایم دعا کردند و همه کسانی که به هر شکل ممکن پیگیر وضعیت من بودند. از وزیر محترم ورزش و مدیرعامل استقلال هم تشکر می‌کنم که با وجود مشغله کاری فراوان، به عیادتم آمدند و جویای احوالم بودند. یک تشکر ویژه هم از آقا بهتاش فریبا و امیر غفارمنش بازیگر خوب کشورمان دارم که در این چند ماه به معنای واقعی کلمه پیگیر وضعیت من و کمک حالم بودند.

علی چینی اهل گلایه و ابراز ناراحتی نیست ولی به نظر می‌رسد طی یکی دو ماه اخیر اتفاقاتی رخ داد که ناراحتت کرده است. درسته؟

من از هیچ کس انتظار ندارم و می‌دانم که هر کس گرفتاری‌های خود را دارد ولی بدون شک در مورد کسانی که پیرامون وضعیت من وعده دادند و عمل نکردند افشاگری خواهم کرد تا مردم آنها را بشناسند. در مورد افرادی که فقط وعده دادند و به قول معروف فقط "لب و دهن بودند" حرف می‌زنم تا چهره واقعی آنها به مردم معرفی شود. من هیچ توقعی نداشتم ولی بعضی افراد وعده کمک کردن به من را رسانه‌ای کردند تا خودشان را تبلیغ کنند. این کار را کردند و از اسم علی چینی سو استفاده کردند. من که اصلاً این مسائل را رسانه‌ای نکرده بودم و همانطور که به شما گفتم، از کسی توقع نداشتم اما آقایان برای تبلیغ خود، همه چیز را رسانه‌ای کردند و حرف‌هایشان فقط در همان حد وعده باقی ماند به همین خاطر می‌خواهم به مردم بگویم تا بدانند اصل داستان از چه قرار بوده است. این روزها دوره نقاهت را به طور کامل طی کنم ولی مطمئن باشید وقتی بهبودی پیدا کردم پیرامون همه این موارد با مردم صحبت می‌کنم. از خبرورزشی و همه رسانه‌ها که در این مدت پیگیر وضعیتم بودند نیز کمال تشکر را دارم.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان