جدیدترین اخبار نقل‌وانتقالات پرسپولیس؛ آماده توافق با ۲ خارجی

مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا طی روزهای آینده حداقل ۲ بازیکن جدید به خدمت بگیرند.

جدیدترین اخبار نقل‌وانتقالات پرسپولیس؛ آماده توافق با 2 خارجی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاروان تیم پرسپولیس روز گذشته عازم کشور ترکیه شد تا شاگردان خوان کارلوس گاریدو دور جدید تمرینات آماده‌سازی خود را در استانبول پشت سر بگذارند و برابر حریفان غیرایرانی، آمادگی فنی خود را در آستانه آغاز لیگ بیست‌وچهارم و فصل 04-1403 محک بزنند. در شرایطی اعزام کاروان تیم پرسپولیس به ترکیه انجام شد که فهرست بازیکنان این تیم هنوز به طور کامل تقویت نشده و در پست‌های مهمی همچون دروازه‌بان و دفاع چپ، جای خالی در فهرست سرخ‌پوشان دیده می‌شود.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیسی‌ها در طول یک‌ماه اخیر برای جذب جانشین علیرضا بیرانوند با گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی وارد مذاکره شدند اما تا به امروز هنوز قراردادی با جانشین بیرانوند به امضا نرسیده است! شرایط برای تقویت سمت چپ خط دفاعی هم مشابه خط دروازه است و رایزنی‌ها برای انتخاب مدافع چپ جدید بعد از جدایی عبدالکریم حسن و علی نعمتی فعلاً بی‌سرانجام بوده و در این میان، سرخ‌پوشان پایتخت پروژه تقویت فاز تهاجمی خود با جذب بازیکن خارجی را هم کلید زده‌اند!

گوئندوز در یک‌قدمی پیوستن به پرسپولیس

سرخ‌پوشان پایتخت طی روزهای اخیر با گزینه‌های مختلفی برای حضور در خط دروازه تیم‌شان مذاکره کردند و سرانجام مذاکرات انجام شده، گفته می‌شود الکسیس گوئندوز، گزینه اصلی پرسپولیسی‌ها است. دروازه‌بان 28 ساله و فرانسوی‌الاصل که ملیتی الجزایری دارد، در تیم‌های سن‌اتین ب و پائو فرانسه و تیم‌های الجر و بلویزداد الجزایر تجربه بازی دارد و حالا در تیررس پرسپولیسی‌ها قرار گرفته و رایزنی‌های مثبتی در مسیر جذب این دروازه‌بان باتجربه طی روزهای اخیر انجام شده است. الکسیس گوئندوز تا اوایل شهریورماه با باشگاه الجزایری قرارداد دارد و همین مسئله در مسیر پیوستن او به پرسپولیس چالش‌برانگیز شده است.

مدیران باشگاه پرسپولیس در ترکیه قرار است مذاکرات را ادامه بدهند و امیدوارند بتوانند رضایت باشگاه الجزایری را جلب کنند تا گوئندوز از هفته اول در دسترس کادرفنی پرسپولیس باشد و به سرعت به جمع شاگردان گاریدو اضافه شود. در صورتی‌که از اوایل شهریورماه بخواهد این دروازه‌بان دوملیتی وارد فهرست پرسپولیس شود، او شانس حضور در مسابقه با ذوب‌آهن و تراکتور را از دست خواهد داد. طبق آخرین خبرها، احتمالاً قرارداد همکاری گوئندوز با پرسپولیس طی روزهای آتی در ترکیه نهایی خواهد شد و او در قامت جانشین علیرضا بیرانوند به پرسپولیس می‌پیوندد.

ستاره سوری در تیررس سرخ‌پوشان

پرسپولیسی‌ها با وجود حواشی موجود در زمینه تکمیل بودن سهمیه بازیکنان خارجی این تیم و از بین رفتن 2 سهمیه خارجی‌شان به دلیل عدم استفاده از وحدت هنانوف و نبیل باهویی (مطابق با آیین‌نامه نقل‌وانتقالات)، همچنان به تلاش خود برای جذب بازیکن خارجی ادامه می‌دهند و در کنار تلاش‌های انجام شده برای تقویت سمت چپ خط دفاعی، حالا گفته می‌شود رایزنی‌ها در مسیر جذب یک بازیکن چندپسته برای تقویت فاز تهاجمی سرخ‌پوشان پایتخت مثبت پیش رفته است.

محمود المواس، ستاره 31 ساله فوتبال سوریه که سابقه بازی برابر تیم ملی ایران را هم دارد، گزینه مدنظر سرخ‌پوشان پایتخت برای تقویت فاز تهاجمی تیم‌شان است. پرسپولیسی‌ها در شرایطی با مواس مذاکرات خود را آغاز کرده‌اند که این ستاره سوری تحت قرارداد باشگاه الشرطه است و ابهاماتی پیرامون چگونگی آینده کاری‌اش در تیم عراقی به وجود دارد که مدیران باشگاه پرسپولیس با وسواس ویژه در حال رصد شرایط حقوقی قرارداد محمود المواس هستند تا در صورت رفع موانع قانونی، این ستاره سوری را به خدمت گیرند.

برترین بازیکن لیگ عراق پرسپولیسی می‌شود؟

مواس توانایی بازی در پست وینگر و هافبک تهاجمی را دارد و در تیم‌های مختلفی از جمله در کارنامه قهرمانی با الشرطه در لیگ عراق و کسب جام با العربی در لیگ کویت دیده می‌شود. ضمن آنکه او تجربه آقای گلی در لیگ عراق را هم دارد و فصل گذشته برترین بازیکن فصل لیگ ستارگان عراق شد! گزینه مدنظر پرسپولیسی‌ها که مذاکرات مثبتی هم با او انجام شده، در فصل اخیر رقابت‌های باشگاهی عراق بعد از ایمن حسین، بیشترین گل را به‌ثمر رساند و با ثبت 20 گل، دومین گلزن برتر رقابت‌ها شد و حالا پرسپولیسی‌ها امیدوارند با جذب این ستاره باتجربه بیش از پیش ترکیب تیم‌شان را تقویت کنند.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر