رشد ۳درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی

مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی گفت: در چهار ماهه امسال تولید انرژی الکتریکی در واحدهای نیروگاه شهیدرجایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳درصد داشته است.

رشد 3درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ ابوالفضل موتابها، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی، در خصوص میزان تولید انرژی الکتریکی در چهار ماهه نخست امسال گفت: در چهار ماهه اول امسال، 4میلیارد و 431میلیون و 569هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص از سوی واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

ابوالفضل موتابها بیان کرد: از این میزان انرژی، دو میلیارد و 289میلیون و 968هزار کیلووات ساعت انرژی از سوی واحدهای 250مگاواتی نیروگاه بخار و همچنین دو میلیارد و 141میلیون و 601هزار کیلووات ساعت انرژی از سوی واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی، تولید شده است.

رئیس هیات مدیره نیروگاه شهیدرجایی در پایان تصریح کرد: این میزان انرژی تولیدی در واحدهای سیزده گانه، با رشد 3/18درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته تولید شده است.

گفتنی است نیروگاه شهیدرجایی قزوین با چهار واحد بخاری هر یک به ظرفیت 250مگاوات، 6واحد گازی هر یک به ظرفیت123/4 و سه واحد بخارسیکل ترکیبی به ظرفیت 100/6مگاوات جمعا به ظرفیت  دو هزار و 42مگاوات،  نقش مهمی در حفظ و پایداری  شبکه سراسری در پیک تابستان 1403  دارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر