لوید آستین: جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله حتمی نیست

وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد هرگونه تنش میان رژیم صهیونیستی و لبنان ممکن است منجر به انفجار اوضاع ‌شود.

لوید آستین: جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله حتمی نیست

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، پس از اینکه مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی به بهانه حادثه «مجدل شمس» شروع به اتهام‌زنی علیه حزب‌الله لبنان کردند، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا خاطرنشان کرد: تصور نمی‌کنم وقوع جنگ بین اسرائیل و حزب‌الله لبنان امری قطعی باشد.

براساس گزارش النشره، وزیر دفاع آمریکا در ادامه افزود هرگونه تنش میان رژیم صهیونیستی و لبنان ممکن است منجر به انفجار اوضاع ‌شود و واشنگتن مایل است مسائل را به شیوه دیپلماتیک حل و فصل کند.

این اظهارات لوید آستین درجریان کنفرانس مطبوعاتی میان او و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا با همتایان فیلیپینی خود بیان شد که هدف آن تقویت روابط دفاعی میان آمریکا و فیلیپین و یادآوری حمایت ایالات متحده در مقابله با فعالیت‌های پکن، در دریای چین جنوبی است.

در حمله روز شنبه به مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه، 12 نفر شهید شدند. صهیونیست‌ها مدعی شدند موشک حزب‌الله به این منطقه برخورد کرده اما مقاومت لبنان هرگونه حمله به مجدل شمس را رد کرده است.

شاهدان عینی و رسانه‌های می‌گویند احتمالا موشک رهگیر سامانه «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی به مجدل شمس برخورد کرده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در صحبت‌های اخیر خود، بار دیگر حزب‌الله را متهم کرد و مدعی شد: «حزب‌الله با حمایت ایران، یک راکت را به اینجا شلیک کرد و جان 12 نفر را گرفت».

این اتهام‌زنی در حالی است که رژیم صهیونیستی سابقه‌ای طولانی و سیاه در حمله به غیرنظامیان و حتی مراکز درمانی دارد. طبق آمارها، بیش از 70 درصد شهدای غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر