جزیره کیش میزبان رقابت های پرورش اندام قهرمانی جهان شد

رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با رییس فدراسیون بدنسازی کشور میزبانی کیش از مسابقات پرورش اندام و فیتنس چلنج قهرمانی جهان را فرصتی ارزشمند برای معرفی جاذبه های گردشگری کیش عنوان کرد.

جزیره کیش میزبان رقابت های پرورش اندام قهرمانی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، در جلسه ای که با حضور رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد مهدی احمدی سرپرست و سید مهدی قریشی معاون ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران، آب و خدمات و عبدالمهدی نصیر زاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور برگزار شد مقدمات میزبانی کیش ازمسابقات پرورش اندام و فیتنس چلنج قهرمانی جهان بررسی شد.

بر اساس این گزارش این مسابقات از 2 تا 7 مهر امسال با حضور ورزشکاران 80 کشور در جزیره کیش برگزار می شود .

رحیم سرهنگی در این جلسه با اعلام آمادگی برای میزبانی از این رویداد ارزشمند بین المللی گفت : سازمان منطقه آزاد کیش آماده است تا با ایجاد زیر ساخت های لازم و فضاسازی مناسب شهری برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات با فدراسیون پرورش اندام کشور همکاری کند.

رحیم سرهنگی بر ضرورت تولید محتواهای فاخر و جذاب برای معرفی جاذبه‌های گردشگری کیش و انتشار آن در فضاهای بین المللی با همکاری فدراسیون بدنسازی تاکید کرد و افزود: زمان باقیمانده تا برگزاری این رویداد ورزشی و روزهای میزبانی از ورزشکاران خارجی فرصت مغتنمی است تا ظرفیت های سرمایه گذاری کیش و جذابیت های این مقصد مطلوب گردشگری در سطح جهانی معرفی شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر