عیسی عباسی، رئیس شورای شهر بندرعباس شد

صبح ساحل نوشت: صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس با دستورکار تعیین هیئت رئیسه سال چهارم برگزار شد.

عیسی عباسی، رئیس شورای شهر بندرعباس شد

 "عیسی عباسی" و "اسماعیل رئیسی" برای ریاست سال چهارم شورا کاندیدا شدند که عباسی با 6 رای به عنوان رئیس سال چهارم شورای شهر بندرعباس انتخاب شد.

همچنین "حجت الاسلام حیدری سراجی" و "احمد کناری نژاد" کاندیدای نائب رئیسی سال چهارم بودند که حیدری سراجی با 6 رای موافق انتخاب شد. "فریده عامری" نیز با 6 رای منشی اول شورا برای سال چهارم شد.
 

لغو دستور کار دوم؛ سه عضو جلسه را ترک کردند

دستورکار دوم شورای شهر بندرعباس تعیین اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر برای سال چهارم بود. ابتدا بواشه ضمن تبریک به هیئت رئیسه سال چهارم نسبت به این دستورکار اعتراض کرد و آن را خلاف آیین‌نامه شورا دانست. پس از او اسماعیل رئیسی نسبت به عدم اجرای قانون در این خصوص اعتراض کرد. بواشه و رئیسی معتقد بودند که انتخاب اعضای کمیسیون‌ها باید با حضور رئیس جدید شورا و در جلسه دیگری برگزار شود. اما نظری، دبیری‌نژاد و موسوی معتقد بودند که همچون دوره‌های قبل، اعضای کمیسیون‌ها در همین جلسه انتخاب شوند چرا که طبق قانون «مصیب نظری» تا 14 مرداد ماه همچنان رئیس شورای شهر است و منعی در خصوص اجرای این دستورکار وجود ندارد. جدال‌های لفظی در این باره میان اعضا بالا گرفت و ابتدا احمد کناری‌نژاد و سپس اسماعیل بواشه و حسن سالاری جلسه را ترک کردند. در پایان دستورکار به روز دیگری موکول شد.

   

کمبود آمبولانس در بندرعباس؛ اهمال صنایع در ارتقا خدمات بهداشتی

"مصیب نظری" رئیس سابق شورای ششم شهر بندرعباس در نطق پیش از دستورکار ضمن بیان اینکه حضور رژیم صهیونیستی نقض عظیمی در اهداف برگزاری المپیک است، اظهار کرد: یکی از مشکلات اخیر شهر بندرعباس، کمبود آمبولانس در شهر بندرعباس است. متاسفانه اگر با اورژانس بندرعباس تماس بگیرید مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا آمبولانس به صحنه حوادث و وقایع برسد.

وی با بیان اینکه این انتقاد به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیست، افزود: صنایع و بنگاه‌های اقتصادی این بار جمعیتی و آلودگی را ایجاد کردند اما به دنبال خدمات اجتماعی نیستند. 

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: با بیان اینکه 12 دستگاه آمبولانس در شهر بندرعباس داریم،اضافه کرد: اگر 13 نفر همزمان تماس بگیرند، حداقل یک نفر جان می‌سپارد.

نظری با بیان اینکه خدمات پزشکی برای شهر با حمایت صنایع باید میسر شود، اضافه کرد: در هفته اخیر اتفاق تلخی در یکی از محلات شهر بندرعباس افتاد (ریزش کوه بر یک خانه)؛ 44 درصد شهر بافت فرسوده است اما صنایع خدماتی نداده‌اند و پای کار نیستند. 

عضو شورای شهر گفت: آنچه باید بانک زمین در اختیار شهرداری بندرعباس قرار دهد برای توافق با مردم کنند این اتفاق نیفتاده است و شاهد اتفاقات تلخ هفته‌های اخیر هستیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر