هرگونه حمله اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند/ توانایی هدف قرار دادن تاسیسات نظامی دشمن را داریم

یک منبع ارشد در حزب الله لبنان امروز سه شنبه در گفت وگو با شبکه الجزیره با بیان اینکه هرگونه حمله گسترده احتمالی رژیم صهیونیستی به لبنان بی‌پاسخ نخواهد ماند، گفت: اگر ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان حمله زمینی کند، این کار انگیزه‌ای خواهد بود تا اولین گام های خود را به منطقه «الجلیل» در شمال فلسطین اشغالی بگذاریم.

هرگونه حمله اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند/ توانایی هدف قرار دادن تاسیسات نظامی دشمن را داریم

به گزارش خبرآنلاین، این منبع ارشد در حزب‌الله لبنان در گفت‌وگو با شبکه الجزیره درباره تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی علیه لبنان تصریح کرد: ما تهدیدات رژیم صهیونیستی را جدی می‌گیریم و برای این امر آمادگی و تجهیزات کامل داریم.

وی واکنش به تهدید سران رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله «سخت و محدود» به لبنان در پاسخ به انفجار اخیر در روستای «مجدل شمس» در منطقه اشغالی جولان سوریه که در آن شماری کشته و زخمی شدند، گفت: اصطلاح مورد استفاده دشمن مبنی بر حمله «سخت و محدود» برای ما هیچ معنایی ندارد زیرا هرگونه حمله صرفنظر از حجم و اندازه‌اش نوعی تجاوز است. به میانجیگران گفتیم که دشمن به غیرنظامیان آسیب نرساند اما ما به دشمن خود اعتماد نمی‌کنیم.

به گزارش ایرنا، این منبع ارشد در حزب‌الله که شبکه الجزیره به نام وی اشاره ای نکرد، افزود: واسطه‌ها و فرستاده‌ها به ما پیشنهاد دادند که به تجاوز احتمالی پاسخ ندهیم و ما با این امر مخالفت کردیم. بی شک به هرگونه تجاوز اسرائیل پاسخ خواهیم داد. رهبری مقاومت نوع و حجم پاسخ به هرگونه تجاوز احتمالی را مشخص خواهد کرد. ما توانایی آن را داریم که تاسیسات نظامی دشمن در مناطق حیفا، جولان و رامات دیوید را (در شمال فلسطین اشغالی) به طور سخت و شدید هدف قرار دهیم.

وی درباره ارزیابی خود از وضعیت گفت: برآورد ما این است که رژیم صهیونیستی حمله زمینی هرچند محدود علیه لبنان انجام نمی‌دهد اما ما در آمادگی کامل قرار داریم. حمله زمینی به لبنان برای ما مشوق و انگیزه‌ای خواهد بود که اولین قدم‌ها را در منطقه الجلیل قرار دهیم.

این منبع ارشد حزب الله درباره همسو شدن آمریکا با روایت رژیم صهیونیستی درباره انفجار در روستای مجدل شمس گفت: پذیرش روایت دشمن صهیونیستی از سوی آمریکا ما را غافلگیر نکرد زیرا آمریکا در جنایت کشتار بیمارستان المعمدانی در نوار غزه نیز روایت دشمن صهیونیستی را پذیرفت.

شامگاه شنبه روستای مجدل شمس در بلندی‌های جولان اشغالی سوریه شاهد وقوع انفجاری بود که در پی آن 12 نفر کشته و شمار دیگری زخمی شدند. در پی این انفجار، رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی، حزب‌الله لبنان را عامل آن معرفی کردند، اما حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ ارتباطی با این انفجار ندارد.

برخی منابع رسانه‌ای نیز فاش کردند که علت انفجار در روستای مجدل شمس، اصابت یک موشک پدافندی خود ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر