اهداء نشان ملی هنری به عباس دوست قرین ، نمایشنامه‌نویس ساکن کیش

شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از بررسی آثار هنرمند جزیره کیش ، نشان سطح درجه دو ملی هنری در رشته نمایشنامه‌نویسی را با تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان برنامه و بودجه و فرهنگستان هنر کشور به عباس دوست قرین هنرمند ساکن کیش اهدا کرد.

اهداء نشان ملی هنری به عباس دوست قرین ، نمایشنامه‌نویس ساکن کیش

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از کیش، شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از بررسی آثار این هنرمند، نشان سطح درجه دو ملی هنری در رشته نمایشنامه‌نویسی را با تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان برنامه و بودجه و فرهنگستان هنر کشور به عباس دوست قرین هنرمند ساکن کیش اهدا کرد.

عباس دوست قرین متولد 12 تیر ماه سال 1350 نمایشنامه نویس و فیلمساز است و فعالیت در حوزه فیلم کوتاه را از سال 1365 در سینمای جوان همدان آغاز کرده است.

دوست قرین فعالیت نمایشنامه‌نویسی در حوزه نمایش کودک و حضور در جشنواره‌های ملی را از سال 1370 آغاز کرد و از سال 1378 به عنوان نویسنده و کارگردان در مراکز صدا و سیما مشغول به کار شد.

وی مدرس فیلمسازی، عکاسی، نمایش خلاق و نمایشنامه نویسی در امور تربیتی، فرهنگسراها و دیگر مراکز فرهنگی است.

نگارش مجموعه چهار جلدی نمایشنامه‌نویسی در حوزه کودک به همراه سایرآثار ارزشمند،کسب جوایز متعدد ملی و بین‌المللی و تدریس، تحقیق و پژوهش از جمله اقدامات این هنرمند در بیش از 30 سال فعالیت مداوم در خصوص هنرهای نمایشی است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان